Jump to content

Tapatalk werkt niet lekker?

Recommended Posts

Werkt Damp forum de laatste paar dagen niet lekker op tapatalk? Het laden van topics duurt ontzettend lang en vaak krijg ik zelfs dat er geen connectie tot stand kan worden gebracht. Meerdere malen en forum werkt echt heel traag.

Ligt het aan mij of hebben meer mensen hier last van?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Het forum lag er vanochtend zelfs even uit. Rond een uur of 7.

Voor de mensen die Tapatalk gebruiken: als je via internet op je mobiel het forum bezoekt, is de pagina heel makkelijk te navigeren en simpeler om mee te werken.

:bloem

TT had even problemen met zijn eigen servers.

Alle forums die ik via TT bezoek  hadden daar last van.

TapaTalk via wifi  gaat op eigen/bekende routers prima, zolang internet ter plaatse maar snel genoeg is.

Ik heb glasvezel :duim

Mijn zoon heeft Ziggo kabeltje :stom

Guest Genhead

Is idd tapatalk zelf die problemen heeft. Ander forum waar ik regelmatig kom werkt tapatalk de laatste weken ook met horten en stoten, iedereen heeft er daar ook last van.

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

En.,.en....sommige forumberichten zijn niet te lezen. Het topic van Gearbest bijvoorbeeld, daar staan in de berichten vooral opmaakparameters (lettertypen, fonts, spacings, letterkleur, etc) en daar tussenin staat dan de bericht-tekst. Heel vermoeiend!

9 minutes ago, Muru said:

En.,.en....sommige forumberichten zijn niet te lezen. Het topic van Gearbest bijvoorbeeld, daar staan in de berichten vooral opmaakparameters (lettertypen, fonts, spacings, letterkleur, etc) en daar tussenin staat dan de bericht-tekst. Heel vermoeiend!

Heb je dat ook bij andere topics? Want dat van Gearbest is wel een beetje een kakofonisch gebeuren an sich. Ik geloof sowieso dat we niet al te gek veel kunnen doen aan hoe taptalk met het forum werkt. Daarom zijn de tip: gebruik de mobiele versie van het forum. :grins

13 minutes ago, Muru said:

GearBest maakt vaak een kerstboom van hun berichten, helaas...Ook hier doen ze soms pijn aan je ogen.

Maar Muru, heus -- wij kunnen weinig aan Tapatalk doen, het spijt me.

Geen kritiek aan het FBT maar tapatalk werk zoveel fijner als de mobiele website.

Ik heb regelmatig schalingsproblemen met de website, en je heb geen problemen met html-kerstboom-rich posts a la gearbest!

Daarnaast kan ik dezelfde afbeeldingen gebruiken op verschillende fora doordat deze in tapatalk staan opgeslagen ipv op dampforum.nu

Tapatalk stuurt me bovendien direct notificaties als ik daarvoor kies.

• Like 3