Guest VapenMetVinnie Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Daar istie dan! Mijn review van de Lemo 2! Gaat hij zijn naam waar maken? Werkt het nieuwe vul systeem? Past hij nu met zijn 22mm wel mooi op een 22mm mod? En wat is er waar van de wicking issues.... Ga er maar eens lekker voor zitten, want is weer tijd voor Vapen Met Vinnie! https://www.youtube.com/watch?v=gYi8G2p2Siw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Had hem al gezien Vinnie, top review wel. Echter wat ik gemerkt heb met vullen is dat deze plat moet liggen wanneer je deze vult, of de airflow dicht of open is maakt dan niet meer uit. De "air pocket" welke jij ook aan geeft met vullen is echter ook cruciaal. Voor de rest is het een prima RTA! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Ik heb exact de 5 seconden ervoor zitten gehaald Link to comment Share on other sites More sharing options...
jack Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Hele goede review ! Omdat 26-24 AWG kanthal gewoonweg niet goed vast te zetten zijn onder de kleine schroeven op het deck, bouw ik mijn coils ook zoals jij. Wel had ik moeite met de juiste lengte te berekenen voor de 90° hoek. Maar dankzij jou tips denk ik dat dat vanaf nu een stukje taart is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts