coil bender Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Zoudt het geen goed idee zijn voor nieuw topic board voor alle nieuwe gear die op de markt komt met onderverdeling mod rda tank ...?Zou makkelijk zijn voor mensen die niet weten wat er allemaalnieuw op de markt is,keuzes makkelijker maken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterMike Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Ik ben sinds kort bezig in mijn hoofd voor een andere indeling voor het forum om het overzichtelijker te maken, dus ik kom nog om je idee terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coil bender Posted May 24, 2015 Author Share Posted May 24, 2015 OK thx :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 En zodra men een dergelijk topic niet strikt hanteert, zal het in no time een wauweltopic worden, waar je door de bomen het bos niet ziet.Tip:Geen open topic van maken, en slechts melding doen van nieuwe producten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zappa Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Wellicht is een aanvulling in de regels, om relevante tags toe te voegen aan nieuwe berichten zodat deze makkelijker te vinden zijn bij het zoeken op het forum, iets wat helpt. Het zou bijvoorbeeld aan de regels van het hardware topic toegevoegd kunnen worden. Ik probeer maar even mee te denken . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts