Jump to content

Hoe krijg je eigenlijk "waarschuwingspunten" en waarom?

Recommended Posts

Waarschuwingspunten kun je krijgen door het overtreden van regels. Dit zal in de praktijk er op neer komen dat als het FBT je al enkele malen verzocht heeft je teksten, uitlatingen of gedrag te veranderen.

Hoe hoger de waarschuwingspunten des te meer kans op een tijdelijk dagje rust ;)

Bij herhaling na de rust periode gaat het tellen uiteraard door en start je niet weer van voor af aan.

Waarom is dit, om trachten de rust te bewaren op het forum.

Is dit voldoende info?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Like 1

Oh, ik dacht eigenlijk dat je waarschuwingen zou krijgen als je naderhand je teksten dusdanig versleuteld dat er iets heel anders komt te staan ofzo... Maar je moet dan dus echt op je kop hebben gekregen... En, wat houd "een dagje rust" dan wel precies in? Eigenlijk? Alleen ter informatie hoor, ik had verder nog geen echte plannen..;-)

Een dagje rust kan inhouden dat je 24uur niet meer kan reageren en in de chat kan of kan inhouden dat je 24uur niet meer kan inloggen.

Dit ter beoordeling door het FBT naar ernst van de zaak

Bij herhaling dien je er wel rekening mee te houden dat de tijd verlengt kan worden naar bv 2 weken.

Permanente ban proberen we zo min mogelijk uit te delen, alleen als het echt te veel wordt.

Guest Elvy

Belangrijker vraag; waarom kun je alleen je eigen waarschuwingspunten zien? Het lijkt me veel interessanter om die van anderen te kunnen zien  :gek

En ik die dacht dat dit zoiets was zoals bij FT, waar je vanaf een aantal punten gespaard die kan inruilen voor een aankoopbon... weer een illusie minder ;)

En ik die dacht dat dit zoiets was zoals bij FT, waar je vanaf een aantal punten gespaard die kan inruilen voor een aankoopbon... weer een illusie minder ;)

Laat ik dat nu ook de hele tijd al gedacht hebben. Ik heb toch echt m'n best gedaan maar zero points.

Inderdaad Huub, ik maak er dan ook geen punt van.

Misschien nog wel een punt om over na te denken: zou je geen punten kunnen toekennen voor positieve punten?

Nouja, laat het fbt dat maar als extra punt op de agenda zetten....

En nu ga ik hier een punt achter zetten voor dat ik er nog een punthoofd van ga krijgen..... :gek

• Like 1

Je kunt dus alleen je eigen waarschuwingspunten zien. Ik vond het al vreemd dat ik de enige was. Had de indruk dat je als beginner alvast gewaarschuwd werd. " Denk eraan ,je kunt gestraft worden, dus gedraag je". Het valt dus mee, iedereen heeft zijn eigen schore,alleen door jezelf te zien.

Ik heb fora gezien waar ze een actief karma systeem hanteerden (dus plus punten voor positieve berichten en andersom) maar dat was in de regel geen succes. Posters werden vaak afgerekend op hun populairiteit en niet de inhoud van dat betreffende bericht.

Enige waar het wel aardig werkt vind ik bij de nieuws artikelen op tweakers. Maar daar zit ook geen totaal telling bij en bij je eigenlijk weer terug bij de likes, maar dan met filter optie.