Guest Pneumo-Thorax Posted July 30, 2015 Share Posted July 30, 2015 Hoi beste mensen/beheerders, Ik heb een reviewtje geschreven, maar krijg het niet geplaatst en de preview doet het ok niet.! Ik krijg de volgende error te zien ; Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 72 bytes) in /home/dampforum/public_html/ips_kernel/PEAR/Net_IDNA2/Net/IDNA2.php on line 734 Doe ik wat verkeerd of is de harde schijf vol ? Kunnen jullie even hier naar kijken. Heb het al een keer opnieuw kunnen doen en een 3e keer heb ik niet zo'n zin in. Alvast bedankt ! P-T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted July 30, 2015 Share Posted July 30, 2015 Ik zal het even doorgevenBedank voor de melding, excuus voor het ongemak. Tip van flip, als je ergens op een forum of internet een lap tekst post, zorg dat de inhoud op je klembord is geplakt, zodat je bij een hikje niet alles kwijt bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pneumo-Thorax Posted July 30, 2015 Share Posted July 30, 2015 Hoi, Was mijn vout!! Probeerde teveel bijlage's toe te voegen. Ging over mijn tax heen. Wel dom, niet blond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts