Guest Sidoon Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Wij van FBT zien regelmatig topics voorbij komen waarin leden zich enigszins "beklagen" over een besteld product, al dan niet terecht. Wij willen jullie dan ook allemaal vragen om in EERSTE instantie contact te zoeken met de verkoper van jouw product, omdat ervaring leert dat de verkopers hier heel erg graag jullie problemen op willen lossen via een mailtje, een PM of zelfs een telefoontje. Zo komen er ook minder topics die verkopers in een ietwat kwaad daglicht zouden kunnen zetten, die hierdoor misschien nieuwe kopers mis zouden kunnen lopen. Dus nogmaals, zoek eerst even contact met de verkoper alsjeblieft. met vriendelijke groeten, het FBT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest datida Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 helemaal met je ééns Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest verstokte smoker Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 ik ook!! :respect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest brammieman Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Volledig mee eens. Mijn starter set kwam met een defecte batterij. (DOA) Een mailtje werd eerst niet op gereageerd. Na een week de telefoon maar eens gepakt en toen erg correct geholpen. De dag erop had ik een nieuwe batterij en retour envelop in de bus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ijdjanssen Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Helemaal mee eens. Eerst ook een eerlijke kans geven. Ik heb trouwens nog nooit een slechte service gehad, bij welke shop dan ook. Heb natuurlijk niet bij alle shops besteld, maar wel bij veel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camikease Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Hehe ... Ben Blij dat het het FBT ook begint op te vallen, dat dit soort posts scheering en inslag aan het worden is, met voornamelijk helaas de Newby Dampers..... Ik ben het dan ook stellig met je eens... Er is nix verkeerds aan om eerst contact op te nemen met verkoper van je produkten... als je na weken ( 3-4 weken) nog nix gehoord of gezien hebt, dan kan ik me indenken dat je een beklag gaat doen op het forum... Het bijzondere eraan is dat indien men in rechtstreeks in China, Amerika, of andere landen binnen/buiten Europa besteld, men blijkbaar wel het geduld kan opbrengen, maar zodra er in Nederland of Belgie besteld is, dan moet het geval nog dezelfde dag worden opgelost.... of anders gaat men diezelfde dag nog hun beklag doen op de Fora.... Tikkeltje overdeven in mijn bescheiden mening..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marcoH Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 helemaal mee eens! Zo werkt het in een winkel toch ook.. :nanananana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lizzy Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Ik contacteer altijd eerst de verkoper, ofwel via mail ofwel via hun stekje op dit forum. Want zij zijn diegenen die je kunnen helpen. Als je zonder meer je frustratie neerpent op dit forum, krijg je wel advies en verzuchtingen van andere forumleden, allemaal goedbedoeld trouwens, maar dat helpt je meestal niet veel verder. Enkel de verkoper kan je iets nieuws toesturen of je geld terugstorten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rizlagold Posted December 25, 2016 Share Posted December 25, 2016 (edited) Ik heb een heel vervelende ervaring gehad met een bekende nederlandse vape site .Ik weet niet of ik naam hier mag vermelden .Ik bestel iets van 17 € na een dag of 5 niks ontvangen .Ik vriendelijke email gestuurd voor te vragen wat er mis kan zijn gegaan . Hun kort en grof antwoord hierop dat het mijn verantwoordelijkheid is om het juiste adres op te geven(was juist).Ik heb meer dan 6 maanden iedere week 1 mail gestuurd hun standaard antwoord hierop u moet wachten tot het retour komt . In 1 mail beschuldigde ze mij zelfs dat ik het product wel ontvangen heb en dat ik aan het proberen was om hun product een 2de keer maar dan gratis te krijgen. Ik heb met rechtzaken gedreigd en nog veel meer . Op een gegeven moment noemde ze me zelfs een beetje zielig en zijden ze doodleuk dat ze mijn email gingen blokkeren. Maar ik geef niet op en na lang nadenken heb ik juiste manier gevonden om mijn geld of product toch te krijgen. ?Eigenlijk is het mij gelukt door het feit dat deze super leuke site (forum)zeer bekend is in de vape wereld ook bij de Belgen zoals ik ?. Ik onder ander emailadres gestuurd dat ik 52 weken lang minstens 1 slechte review ging posten op verschillende forums te beginnen op www.damperforum.nu. Nog geen 2 min later kreeg al telefoon van hun om dit aub niet te doen . Uiteindelijk heb ik mijn product na 6 maanden toch gekregen ze hebben zelfs mijn geld terug gestort + 1gratis liquid erbij gegeven. Echt grappig noem 1 keer dit forum en alles was opgelost . Edited December 25, 2016 by Karin Spaink Loze witregels gewist Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpzz Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Ja rare wereld he dat het zo moet... Gelukkig heb jij je gelijk gehaald! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luc rafc Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Als je met paypal betaald hebt krijg je gegarandeerd je geld terug. Gewoon een ticket openen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest W!llem Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 Hallo allen, ben benieuwd of er mensen zijn die soortgelijke ervaringen als ik hebben met de Joyetech Cuboid (150 watt). Ik kocht deze een jaar geleden ongeveer in Moskou, waar ik toen nog woonde. Daar werd het apparaatje echt aangeprezen als het beste van het beste. Niet getwijfeld, want voor mij alles beter dan roken. En.. Na een paar maanden een Kanger Etech te hebben gebruikt was ik wel toe aan 'meer dampen'. Inmiddels terug in Nederland en helaas... De Joyetech Cuboid is kapot. Ik kreeg iedere keer 'battery check' te lezen. Heb op verschillende fora gekeken, geprobeerd met een t5 schroevendraaiertje de moertjes wat losser te draaien voor beter contact, nieuwe batterijen besteld... :( Nu ben ik op zoek naar een nieuw apparaatje, het liefste met een automatisch gereguleerd voltage (mag iets minder geavanceerd zijn dan de Joyetech cuboid). Het zou mooi zijn wanneer ik dezelfde (18650) batterijen (1 of 2) kan gebruiken in combinatie met mijn mooie tankjes die ik nog heb. Dat zijn de Aspire Triton en de Wismec Amor +. Bij voorbaat heel veel dank voor jullie suggesties! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kojak Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 Mee eens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts