Guest Lexx Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Ik heb net me nieuwe ipv D2.Uurtje meegedampt heerlijk. Had hem uitgezet en half uurtje later weer aan ineens hele verbranden smaak. En toen gebeurde dit https://vimeo.com/136631623Komt dit omdat ik hem op 50joule heb staan? Nickel build van 0,15 en temp 232cVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ward Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 lijkt me een hotleg in je coil, dat zou al zeker de verbrande smaak verklaren. het vuur vatten heb ik enkel bij het dryburnen als ik mijn wattage vergeet bij te stellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolieslurper Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 lijkt ook wel of je geen spaced coil hebt gemaakt en die hoort idd niet de gloeien Link to comment Share on other sites More sharing options...
fhg69 Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Sorry, maar moest meteen aan Victor denken. https://youtu.be/f_TrA9NN-6Y?t=1m51s FHG 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoshuaB Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Jeumig, zelfs je broek kapot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lexx Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Haha dat is mode heh, maar ligt dus niet aan de ipv maar gewoon aan me slechte build?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ward Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 kan inderdaad ook. nikkel maakt geen isolerend oxidatielaagje aan, waardoor de stroom volledig verandert van richting. zelfde reden waarom de ohmwaarden van een niet-spaced coil heel snel kunnen veranderen, wat de temp control niet aankan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redchilly Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Hij wordt te warm, dat is zeker, en daardoor verbrand je liquid.Iedere build met liquid er op zal op die manier branden als het boven een bepaalde temperatuur komt. Dat is meteen het nadeel van temp-control gebruiken op max instelling en er van uitgaan dat de "toerental begrenzer" toch wel ingrijpt.Vermogen en temperatuur zijn niet voor niets 2 afzonderlijk in te stellen waarden ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Red, is het niet zo dat de ingestelde temperatuur, het maximale vermogen begrensd?Zo zou het toch ook bij lager ingestelde vermogens moeten werken? Blijf het een raar verhaal vinden. Ome Mies. Ach, laat maar. Ik heb je post niet goed gelezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts