Meyeke52 Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Hallo Webshop eigenaar,In Engeland worden nu handtekeningen opgehaald tegen artikel 20 van de TPD, of gewenster de totale TPD niet te implementeren in de UK.De PHE( Public Health England) heeft hun bevindingen dat de E-sigaret tot wel 95%minder schadelijk is dan tabak sigaret gepubliceerd en ook gelijk kritiek geuit op de implementatie van de TPD die in 2016 zou moeten gebeuren.Dit is het moment waarop we van ons moeten laten horen nu het fris in ieders hoofd zit.We zouden het daarom zeer op prijs stellen als je zou mee ondertekenen, en het eventueel op je site zou zetten voor klanten, alvast bedankt!!:)1000 signatures in less than a day! Can we do more ?https://www.change.org/p/uk-department-of-health-jane-ellison-uk-government-should-refuse-to-implement-article-20-of-the-tpd-in-light-of-phe-report?recruiter=50690512&utm_source=share_petition&utm_medium=facebook&utm_campaign=autopublish&utm_term=des-lg-share_petition-reason_msg&fb_ref=Default 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demonaz Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Weeral een petitie... sinds ik damp heb ik al meer dan 200 petities online ingevuld denk ik... ik begin me erg af te vragen of die nog wel iets uithalen...Wel leuk om alle nieuwe berichten te checken en meteen 12 nieuwe topics te zien die allemaal over hetzelfde gaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zappa Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Weeral een petitie... sinds ik damp heb ik al meer dan 200 petities online ingevuld denk ik... ik begin me erg af te vragen of die nog wel iets uithalen...Wel leuk om alle nieuwe berichten te checken en meteen 12 nieuwe topics te zien die allemaal over hetzelfde gaan... Nou ja, leuk? Dat had toch ook via PB kunnen gaan? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Donderwolkje Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Kap eens met die spam in topic vorm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demonaz Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Nou ja, leuk? Dat had toch ook via PB kunnen gaan?Damn, ik was vergeten er /sarcasm achter te zetten! My bad! :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
basliner Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 kan niet vinden waar ik moet tekenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redchilly Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Het onderzoek waar deze petitie uit voortgekomen is geeft ons eindelijk een stok die wellicht lang genoeg is om mee terug te slaan. Natuurlijk is het leuk om handcheck's te zien en spelletjes te spelen met gelijkgestemden (lees: dampers), maar dit forum bestaat bij de gratie van dampen. In mijn beleving is het kunnen meebepalen aan het voortbestaan daarvan, wat deze petitie meer kan betekenen dan bijna iedere andere vorm van protest uit het verleden, dan ook alles behalve spam. Dank voor alle moeite en het opofferen van jullie vrije zondag voor onze toekomst Meyeke52 / FBT De link uit de startpost is inderdaad niet juist, hier de link die je kunt gebruiken baseliner:https://www.change.org/p/uk-department-of-health-jane-ellison-uk-government-should-refuse-to-implement-article-20-of-the-tpd-in-light-of-phe-report?recruiter=90617209&utm_source=share_petition&utm_medium=facebook&utm_campaign=autopublish&utm_term=des-lg-share_petition-reason_msg&fb_ref=Default 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ego Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Ik zoek een petitie tegen de UK TPD, in welk forum kan ik dat vinden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted August 23, 2015 Author Share Posted August 23, 2015 Ten overvloede speciaal voor jou https://www.change.org/p/uk-department-of-health-jane-ellison-uk-government-should-refuse-to-implement-article-20-of-the-tpd-in-light-of-phe-report?recruiter=50690512&utm_source=share_petition&utm_medium=facebook&utm_campaign=autopublish&utm_term=des-lg-share_petition-reason_msg&fb_ref=Default Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ego Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Ten overvloede speciaal voor jou https://www.change.org/p/uk-department-of-health-jane-ellison-uk-government-should-refuse-to-implement-article-20-of-the-tpd-in-light-of-phe-report?recruiter=50690512&utm_source=share_petition&utm_medium=facebook&utm_campaign=autopublish&utm_term=des-lg-share_petition-reason_msg&fb_ref=Default Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Measy Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Done Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Donderwolkje Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Geen spam? Als ik tig keer hetzelfde topic voor mijn kiezen krijg?Prima joh. Als dát is wat dit forum wil doen, dan ben ik er wel weer voor een paar dagen klaar mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zappa Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Sjeezus, het worden er steeds meer...Alle ongelezen items in mijn lijst gaan erover. Zo word mijn irritatie grens om ook nog maar enige petitie te ondertekenen wel erg snel bereikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LOGAN Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Ik had eigenlijk verwacht en gehoopt dat veel meer reviewers en streams een veel grotere tam-tam zouden maken over het rapport, maar soms is het inderdaad dat iedereen in z'n eigen kleine hoekje zit te morren. Dit moet van de daken geschreeuwd worden. Er zijn nog te veel mensen niet op de hoogte! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redchilly Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Het is heel simpel, natuurlijk is het een overload aan nieuwe topics en ik snap best dat iemand dat vervelend kan/zal vinden. Maar, dit is volgens mij de 2e keer dat er zo iets op deze schaal gedaan wordt op dit forum in de ±30 maanden dat ik op dit forum actief ben. Aan de andere kant, houd er rekening mee dat als er niets gebeurd, dit forum volgend jaar niet meer bestaat, simpelweg omdat het niet meer mag binnen de nieuwe wetgeving. Ik vind het prima (maar ook jammer) als iemand het vechten voor ons doel aan een ander over laat, maar om die acties dan meteen af te keuren 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanSiro Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Dit spammen werkt gewoon averechts! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted August 23, 2015 Author Share Posted August 23, 2015 Nee hoor alleen bij jullie azijn ... eeeh piepel, er wordt vollop getekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Vraagje: De petitie heeft als doel de Engelse regering over te halen om een Europese richtlijn niet te implementeren of tenminste er tegen te ageren in de huidige vorm. Dit is een interne kwestie in de UK. In hoeverre helpt dan een buitenlandse handtekening bij deze petitie? In vergelijk met de ondersteuning voor Totally Wicked; Deze is gericht om de shop te ondersteunen in mogelijke (gerechtelijke) stappen tegen de Europese TPD. Daar zie ik wel een toegevoegde waarde in buitenlandse handtekeningen. Voor de goede orde; dit is een vraag en niet bedoelt als ondermijning/afzwakking/ontmoediging van het initiatief van Meyeke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basliner Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 nummer 1355, eerste keer dat ik iets teken na de kleuterschool. reason,i want that dampforum.nu continues. mede dankzij GJ alias RC en Meyeke. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted August 23, 2015 Author Share Posted August 23, 2015 Als het in Engeland beleid wordt om de TPD te negeren, zou in theorie diverse lidstaten ook achter hun oortjes kunnen krabben. Verrek waar zijn we mee bezig geweest, of zoeiets Vapen doen we wereld wijd en we moeten er dus ook Worldwide voor knokken. De Acvoda heeft ook met actie commiteés van andere landen contact, een beetje afstemmen en elkaar dus ook ondersteunenn bij acties als deze. The ripple effect, en ik neem je vraag au sérieux btw :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 mijn vraag is ook serieus.Ik begrijp de mogelijke voordelen als Engels beleid af gaat wijken van de algemene norm maar dit gaat op dit moment over de beïnvloeding van de Engelse overheid om het besluit te nemen af te wijken. Gechargeerd: als de Engelse overheid de petitie aangeboden krijgt en ziet dat 2000 mensen uit Zuid-Swahili ondertekend hebben (of meer reëel; de grootste groep handtekeningen uit het buitenland komt) verlies de petitie toch aan gewicht omdat dit gaat over binnenlandse politiek?Nogmaals dus mijn vraag: hoeveel toegevoegde waarde heeft een niet-Engelse handtekening bij deze petitie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
basliner Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 bobby klink wel very brits greetz base the bear 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted August 23, 2015 Author Share Posted August 23, 2015 Bobby ik kan dat niet vinden, wat een buitenlandse stem nou voor invloed heeft.Maar er komen overal handtekeningen vandaan, Amerika, Frankrijk Finland Noorwegen, Canada Australië etc.Ik vraag het Dave Dorn zelf even op Twitter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted August 23, 2015 Author Share Posted August 23, 2015 @ Bobby hoop dat je er iets aan hebt, het gaat dus om awareness, en helemaal na de publicatie van PHE moeten we dat vuurtje blijven aanwakkeren :) Dus ook als buitenlander, want het gaat ons allemaal aan, Us Vapers!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianna Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 De meeste stemmen zullen uit Engeland komen en de buitenlandse stemmen betuigen hun solidariteit in de hoop dat ook de regeringen van de andere landen op z'n minst een groep ervaren dampers gaan raadplegen in plaats van te luisteren naar een stelletje quasi-deskundigen met een nicotinefobie. IMHO 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts