Jump to content

Joyetech eVic VTC Mini

Guest JeSuisRichard

Recommended Posts

Guest JeSuisRichard

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van de zwarte evic vtc mini full kit,

Aangezien er nog geen topic was op het forum en ik vind dat dit apparaat dat absoluut wel verdiend, heb ik er maar een aangemaakt.

Zijn er nog meer mensen die de set/of box al hebben?
Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe?

joyetech-evic-vtc-mini-full-kit.jpg

Tja dan verwacht je een review in dit topic @Richard, maar misschien komt dit alsnog.

Zelf ook wel interesse. Er zijn op youtube al enkele goede reviews te zien over de mod, de tank is dan wat minder.

De topicstarter heeft deze bij E-wolk gekocht, ook bij zwoofs is deze nu beschikbaar.

Er zijn diverse kits:

-Mod+USB kabel

-"Full kit" met mod- tank - titanium + nikkel coil en USB kabel.

-"Full kit" met bovenstaande en batterijlader (wandadaptor). [en silicoon skin ?]

Het is dus opletten wat er in de kit zit.

Als starter kit lijkt me deze zeer geschikt, voor mij als backup en stop maar in de jaszak ook. Heb dan voldoende aan de mod met m'n eigen favoriete tank. En dan voor een fasttech prijs van 32,72 hoef ik er niet lang over na te denken.....ja wel lang wachten.

Guest Dennis 1968 vaper

zwoofs.nl 

heeft ze op voorraad 

alleen met kleine tank natuurlijk 

als je 16 dagen geduld hebt kan je ze op aliexpress bestellen .

Guest Dennis 1968 vaper

ik heb zelf de E-Vic VT met een DELTA 2  met 3.5 ml inhoud (import via china) en dit is echt een kanon ,zelfs met een fabrieks coil is dit een top damper 

je kan de juice flo regelen en de lucht stroom .

dampt als een malle maar lust ook een slokkie .

maar ja 2 a 3 goede halen en je huiskamer is in de mist  :clap  :ja

• 2 weeks later...

Als je kijkt naar deze review flattops.

http://youtu.be/OkvFT7x5NQw

Oke, flattop dus, maar de batterij + pin is verend zo te zien, dus is er een mogelijkheid buttontop erin te frotten? Of zitten die dan te strak met kans op indeuken?

Heb de Evic Mini ook besteld, maar heb zelf alleen Buttontops liggen, dus als die echt njet passen moet ik als de wiedeweerga flats gaan halen.

Aloha, Menno.

Edit, net m'n batts gemeten, 64mm en een beetje......... zou moeten passen.

• 2 months later...
Guest exroker

nu paar dagen in mijn bezit  met een ego one clr head erop met kanthal draad op 0,5 ohm en 1,0 ohm beide dampt als een gek

tc nog niet geprobeert eerst eens kijken naar welk draad ik daarvoor gebruik

tevens de update gedaan en hij gaat nu tot 75 watt (niet dat ik die gebruik maar goed software bijhouden is nooit verkeerd )

On 9/28/2015, 5:23:09, M3NN0 said:

Oke, flattop dus, maar de batterij + pin is verend zo te zien, dus is er een mogelijkheid buttontop erin te frotten? Of zitten die dan te strak met kans op indeuken?

Ik heb een Evic VTC mini en een [oude] button top 18650. Die past er écht niet in.

On 9/28/2015, 5:23:09, M3NN0 said:

Heb de Evic Mini ook besteld, maar heb zelf alleen Buttontops liggen, dus als die echt njet passen moet ik als de wiedeweerga flats gaan halen.

Aloha, Menno.

Edit, net m'n batts gemeten, 64mm en een beetje......... zou moeten passen.

Gewoon flat tops halen.

Ik heb hier ook een vtc mini en ik krijg er geen button top in gefrot.

Mijn button tops passen........ Maar dat komt omdat ik er achter kwam dat het toch flat tops zijn! I know, shame on me.... :bloos

Hoe dan ook, de Vtc mini bevalt geweldig, en blijkt in de praktijk betrouwbaar aan mijn damp behoeften te voldoen. 

Cheers,  Menno. 

• Like 1