Guest Manny4pacman Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Hallo allen vandaag ga ik een 5 ML RTA review doen van de : Billow V2 by Ehpro & Eciggity - Beschikbaar in SS en Zwart : de zwarte versie zal +- 2 a 3 euro / dollar extra : Zelf ben in gegaan voor SS versie Wat komt er in deze zwarte doos ! - De Billow V2 RTA - Een zakje katoen - Een pak reserve o-ringen en de bekende blauwe schroevendraaier - Een Engelstalige handleiding - De Billow V2 komt met incl. een driptip : Diameter 11 mm buiten en 9 mm binnen . Eerste indruk ? Een mooie afgewerkte tank geen scherpe kanten gewoon goed afgewerkt ! de rta maak dan ook gebruikt van phillips screws . Het enige dat me wat zorgen maakte was de base deze enkel bedoelt voor dual coils ! ( heb er een paar waar ik goed of geen NI200 builds in kan maken of de draad breekt ) Maar we zullen zien ! De tank uit elkaar na het poetsen : ik moet zeggen deze tank was zeer zuiver ! De tank is zeer gemakkelijk schoon te maken en de coilbase word vast gemaakt door de koperen pin . ( Te zien op de voorkant van de foto ) De RTA is voorzien van grote en diepe juiceholes ! Hier kan dus zeker wel wat katoen in weg . Voor de mensen die mij kennen of al een eerder review gelezen hebben weten dat ik fan ben van TC en NI200 builds . Dus laten we beginnen de eerste build ! Dat dan was ook meteen een NI200 deze 12 rondingen om 2.5 mm met 30G NI200 weerstand 0.12 ohm . Ik stond verbaast met deze zeer dunne draad brak er geen enkele draad bij het vastschroeven , enkel de build voelde persoonlijk niet goed aan ! te veel wikkeling en het was net of deze doorzakte Foto van de coil en base : ( Hier goed de juiceholes te zien ) Dus na deze build getest te hebben besloten om de uitdaging nog iets groter te maken ! Een 32 G NI200 deze 8 rondingen om 2.5mm weerstand 0.12 ohm . Wederom was ik verbaast of wel heb ik veel geluk , of wel is de afwerking van deze tank echt super ! Want zelfs met de 32 G NI200 draad brak deze niet bij het aanschroeven. Natuurlijk voorzichtig vastschroeven is bij allen aan te raden maar ik heb dual coil tanks waarbij deze zelfs met veel voorzichtigheid de draad brak of ander niet goed vastzat ! Ook bij deze is het dan een plezier dat je niet je tank hoeft te ledigen en gewoon kan werken aan je coil . Hoe dampt ie ? met NI200 zeer prettig icm dual coils ( mits je met zeer dunne draad overweg kan) Dus voor de mensen die het niet zien zitten en het verkiezen met kanthal te werken heb ik deze ook getest ! Een dual coil kanthal A1 24G dit met 12/13 rondingen om 2.5 mm aan beide zijdes weestand +- 0.5 Ohm . En dam die smaak en damp ik kan zeggen dat dit eigenlijk mijn eerste dual coiled tank is die me 99% bevalt . Op 50 w houd hij zijn flavor en wicking zeer goed nog geen enkele dryhit gehad ! Nog een tip van de fabrikant : Ctrl + v : Coil Recommendation: We recommend building 2.5mm or smaller diameter coils for the Billow v2. We made the deck size small to increase flavor and to keep the 5ml capacity. Ik kan er een paar opnoemen en die komen persoonlijk voor mij nog niet in de buurt : De Ud Zephyrus of een Cthulhu rta Deze deed het dan ook veel beter dan mijn verwachtingen waren ! Tank vergelijking grote : Van links naar rechts : Joytech eGo ONE mega , Aspire Atlantis V1 , Kangetech subtank mini V1 en dan de host de Billow V2 by Ehpro & Eciggity Pros en Cons Pros : - Zeer nette en afgewerkte tank , ook recht uit de doos zeer zuiver. : - Komt een boel reserve o-ringen , katoen, en natuurlijk de beroemde blauwe schroevendraaien. : - Zeer makkelijk zuiver te maken en aan te werken zonder je tank te ledigen. Cons : - Komt zonder reserve glas en weet niet zeker of dit wel vervangbaar is : - Voor de Nickel liefhebbers moet je zeer dunne draad gebruiken icm de dual coil base ( maar het kan ) Nog enkele foto s : deze tank oogt dus dope op verschillende mods ! Verdict : Zou ik deze nog kopen ? Zeer zeker dit is echt mijn eerst dual coil RTA die mij 100% bevalt Wat kost ie en waar kan je hem kopen ? Europa : E-wolk http://www.e-wolk.nl/nl/billow-v2-rta.html Nu in Promo 37.99 of 39.99 euro voor de zwarte versie. Chinaland : Gearbest : http://www.gearbest.com/electronic-cigarettes/pp_189798.html : 35 of 36 dollar voor de zwarte versie . Zie zo dit was weer een tank reviewtje Vinden jullie mijn reviews goed laat aub mss wat feedback achter Tips , vragen en opbouwend kritiek is altijd welkom Mvg Manny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Klopt allemaal als een bus, wat je zegt. Ik blijf het alleen een enorm gedoe vinden om de tweede draad, van de centre post af te knippen. Ik wiebel hem maar heen en weer.Goede tip over de kleine coils.Nog eentje van mij: Zorg dat je afstand houdt, tussen je coils, en de centre post. Er verzameld zich liquid tussen, die telkens weer verhit wordt. Deze koekt dan snel aan, en geeft een verbrande smaak. Mijn centre post is elke keer zwart, en ik krijg hem bijna niet meer schoon. En ook; bij het uitrichten van de coils, met een hulpstukje of schroevendraaier, zie ik de centre post iets meedraaien. Lijkt me een klempassing, dus geen paniek. Ome Mies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest peterbeek Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Duidelijke review Heb deze ook in gebruik Vind het ook een hele fijne tank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Manny4pacman Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Bedankt beide voor de feedback ! @ Ome Mies kan je de koperen pin misschien wat vaster zetten ? want deze schroeft zich vast aan de center posts Link to comment Share on other sites More sharing options...
SjoerdSwart Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Reserve glaasje zijn te verkrijgen bij gearbest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Manny4pacman Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Reserve glaasje zijn te verkrijgen bij gearbest. Bedankt dat wil dus zeggen dat ze vervangbaar zijn en dus een extra pluspunt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 @ Manny, Ik heb geen idee hoe ik bij de onderkant van het deck kan komen. Alles zit verder muurvast. Ome Mies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Manny4pacman Posted September 11, 2015 Share Posted September 11, 2015 De koperen pin (degene die contact maakt met je mod ) die kan je normaal los of vast schroeven deze staat in contact met de midden pole Als deze eruit geschroefd is kan je de rta eruit schoeven Ik moet zo dadelijk weg op maar ga proberen er straks een close up van te nemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Longbeach Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 En ondertussen is de Billow v2 nano ook verkrijgbaar. Deze zie ik wel zitten als broekzakmodel.Alleen twijfel ik tussen de billow en ze Bellus. Heeft iemand de Bellus in gebruik en hoe bevalt hij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ongeslepen Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Ik heb ook de billow v2, Het is zeker 1 van de.. of zelfs mijn beste RTA die ik in m'n bezit heb. Bouwen op een klein dekje kan wel erg frustrerend zijn, maar je krijgt er wel wat voor terug. Oh.. en het zuipt meer dan je lokale alcoholist :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts