Foggy Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Gisteravond ontvangen, de Tesla Invader II http://www.gearbest.com/electronic-cigarettes/pp_186025.html Gewonnen in de Gearbest prijsvraag. Zoals beloofd een review. De envelloppe bevatte een zwart doosje met daarin de mod en een leuk lederlook hoesje met carabiner om aan je riem te hangen. Het eerste dat me opvalt als ik de mod uit de verpakking haal is “wat is ie grootâ€. Voor het contrast in formaat heb ik hem even tussen de Dani s en de Cloupor mini in gezet. Duidelijk niet gemaakt voor iemand met kleine handen, ligt ie mij toch prima in de hand. Een mooi stukje hout dat netjes in de olie is gezet, voor een roodbruine en matte afwerking. De mod heeft een goede grip, een lekkere dikke vuurknop en een netjes verzonken 510-aansluiting met verende (koperen) contactpin, zodat al je rba’s er mooi flush op zitten. Het batterijklepje vertoont (i.t.t. sommige woodies in deze prijsklasse) nagenoeg geen gap. Gewoon netjes afgewerkt. Al had het klepje, esthetisch gezien, juist aan de andere kant mogen zitten. Rechtshandigen kijken bij het dampen nu tegen het klepje aan. Tot zover de buitenkant en dat brengt me gelijk op nog een mogelijk minpuntje: er zitten geen ventilatiegaatjes in. Voor de veiligheid toch onmisbaar, al zal de nauwelijks zichtbare gap in het klepje mogelijk volstaan. Aan de binnenzijde zie ik eveneens een nette afwerking (stevige batterijcontacten, goede magneetsluiting, geen klodders lijm o.i.d. en duidelijke aanwijzing hoe de batterijen te plaatsen) Er is ruimte voor 2 (parallel geschakelde) 18650 batterijen. Goed voor een redelijk aantal minuten dampvreugd. Wel had hier, wat mij betreft, een batterijlintje in gemogen. De batterijen zitten redelijk strak in de mod, zodat het wel enige moeite kost om je batterijen er weer uit te peuteren. Tevens is de mod beveiligd tegen kortsluiting en verkeerd geplaatste batterijen en zitten er, volgens de specificaties, 3 mosfets in. Dit maakt dat het geen volledige-, maar een half-mech mod is. Volgens de specs vuurt ie vanaf 0,1 ohm en kan hij tot 40 ampere aan, dus met volle batterijen kun je er op een veilige manier een redelijk vermogen uithalen. Ik heb de mod nu een avondje gebruikt en moet zeggen dat ik er (ondanks kleine minpuntjes) best tevreden mee ben. Hij ligt lekker stevig in de hand, vuurt goed en door de dubbele batterijen gaat ie redelijk lang op 1 lading. Bovendien vind ik het gewoon een mooi ding om te zien. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SjoerdSwart Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Heb de Tesla Invader 2 enkele weken bevalt zeer goed afwerking is prima en doet wat hij moet doen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts