Popular Post jpy Posted September 27, 2015 Popular Post Posted September 27, 2015 Het Trimbos wilde graag weten welke soorten e-sigaretten er eigenlijk zijn en hoe die werken.Muru en ik zijn er afgelopen donderdagmiddag met een verzameling afgedankte Mods naartoe gegaan en iedere mod uitgelegd. Hoe ze werken, wat de verschillen zijn etc.etc. De mods zullen gebruikt worden om aan mensen te laten zien die nog steeds denken dat een e-sigaret er nog uitziet als een eerste generatie exemplaar.Het was een goed en open gesprek. Ze hadden er eigenlijk geen idee van dat er zoveel variatie in was en dat alles zo te finetunen was naar de wens van de gebruiker. We hebben natuurlijk benadrukt dat dat nu juist de kracht is van de mods. Ook het voordeel van TC dampen uitgelegd en het nadeel van beperkingen op het gebied van innovatie. Verder hebben we nog benadrukt wat het belang is van de vele smaakjes natuurlijk. Ook hebben we nog eens benadrukt dat een succesvolle overstap gebaat is bij een deugdelijke uitleg van de verkoper en dat beperkingen op dat gebied averechts zullen werken.Verder hebben we uitgelegd dat exploderende ecigs voornamelijk gebruikers fouten zijn maar dat het evengoed van belang blijft dat er veilig materiaal verkocht wordt.De enquête die we een tijd geleden hebben gehouden gaat ook richting Trimbos want daar was ook veel interesse voor. Al bij al kijken Muru en ik terug op een goed gesprek. 36
Karin Spaink Posted September 27, 2015 Posted September 27, 2015 Goed gedaan! Nu maar hopen dat ze jullie informatie in hun oren knopen.
Rickw57 Posted September 27, 2015 Posted September 27, 2015 Klinkt goed! Super! Gelukkig hebben jullie heel veel benadrukt!
Marianna Posted September 27, 2015 Posted September 27, 2015 Heel hartelijk dank Muru en JPY!Hopelijk hebben jullie de reiskosten niet uit eigen portemonnee hoeven te betalen.Ik denk dat de mensen van Trimbos donderdagnacht niet hebben kunnen slapen doordat al die informatie nog verwerkt en opgeslagen moest worden.
Python Posted September 27, 2015 Posted September 27, 2015 tx Acvoda, en nu maar hopen dat het wat oplevert
Meyeke52 Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Vette Duim Thnx JPY en Muru, ben blij dat er nu gedegen uitleg wordt gegeven en dat ze kunnen zien dat Dampers iets anders zijn dan die Look-a-likes van BigT, ook om ons juist te distantieren van BigT. Heb het idee ( correct me if I'm wrong) dat de gezondheidsorganisaties, denken grote BigT overname van de kleine ( in hun ogen) mod/liquid makers, alles weer in handen van BigT, en dan zijn we weer terug bij af, vandaar mss ook de terughoudendheid. Das oud kapitalistisch denken, dat het juist niet het geval is, (NJOY daargelaten) daar moeten we ze juist van doordringen. Leve de kleine bedrijfjes
LOGAN Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Wat ik niet begrijp is dat met minimale online research iedereen erachter kan komen dat er zoveel verschillende mods en clearo's zijn. Elke keer wordt er gesproken over de verbazing over de getoonde producten en daar verbaas ik me dan weer elke keer over. 3
Meyeke52 Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Ik denk dat die suggestie ook in leven wordt gehouden, zo kan BigT blijven roepen dat ze 75% van de markt in handen hebben, in het echhie 2%. En iedereen krijgt daar een stuip van ook de mensen die reguleren:(
jpy Posted September 28, 2015 Author Posted September 28, 2015 Wat ik niet begrijp is dat met minimale online research iedereen erachter kan komen dat er zoveel verschillende mods en clearo's zijn. Elke keer wordt er gesproken over de verbazing over de getoonde producten en daar verbaas ik me dan weer elke keer over.Klopt, nu was hier wel bekend dat er meerdere generaties mods zijn maar niet dat mods zo te finetunen zijn met vven ww en dikte van kanthal soort driptip en al helemaal niet dat dat door iedere damper anders gebruikt wordt en dat iedere liquid weer zijn optimale smaakpunt heeft etc. Dat de ene volle longen wil,de ander meer smaak. de derde koele damp etc. Die verschillen kennen ze niet. Dat is wel logisch want over een peuk lagen ook niet zo te zeiken.[emoji12]
Marianna Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Zal het Trimbos al die informatie correct kunnen doorseinen naar de andere bobo's ? Of moeten jullie dat ook nog doen?
UGL Muru Posted September 30, 2015 Posted September 30, 2015 Heel hartelijk dank Muru en JPY! Hopelijk hebben jullie de reiskosten niet uit eigen portemonnee hoeven te betalen. Ik denk dat de mensen van Trimbos donderdagnacht niet hebben kunnen slapen doordat al die informatie nog verwerkt en opgeslagen moest worden. Hahha, nee hoor Marianna, de reiskosten werden voor mij betaald door de Gemeente Rotterdam En James declareert zijn reiskosten (voor hem maken we graag een uitzondering ) Zal het Trimbos al die informatie correct kunnen doorseinen naar de andere bobo's ? Of moeten jullie dat ook nog doen? Dat mogen wij doen 2
Recommended Posts