Guest Reflow Posted September 28, 2015 Share Posted September 28, 2015 (edited) Met dank aan Heavengifts.com heb ik de mogelijkheid gekregen om de eVic-VTC Mini te testen. Ik heb een video review gemaakt over het uitpakken van de set en uitgebreide uitleg wat de mogelijkheden zijn en hoe hij dampt uiteraard! Dit is overigens mijn eerste damp review dus als jullie opmerkingen hebben dan zou ik ze graag willen horen zodat ik mij kan verbeteren in de toekomst! :) https://www.youtube.com/watch?v=Dwy8-N5xdhA Overigens geeft Heavengifts.com de mogelijkheid om de eVic-VTC met korting te kopen. De kortingscode die ze mij hebben meegegeven: AEVICVTCMINI10 Edited October 27, 2015 by Reflow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted September 28, 2015 Share Posted September 28, 2015 Voor een eerste review zeker goed gedaan ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasco884 Posted September 28, 2015 Share Posted September 28, 2015 Mooie volledige review, ik kan het verkeerd hebben maar ik denk dat je je titanium coil op NI temp aan het dampen was. Ik weet niet of dat gevaarlijk of andere smaak of dampt geeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Reflow Posted September 28, 2015 Share Posted September 28, 2015 Mooie volledige review, ik kan het verkeerd hebben maar ik denk dat je je titanium coil op NI temp aan het dampen was. Ik weet niet of dat gevaarlijk of andere smaak of dampt geeft. Daar kwam ik achteraf ook achter. Waarschijnlijk gebeurd doordat ik de mod naar de camera lens moest laten wijzen en via de camera display (spiegelbeeld) moest bedienen.. haha. Heb hem gelijk na het filmpje goed gezet, had ik er wellicht beter ook uit kunnen knippen :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
lageveld Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 Met vrij grote stelligheid durf ik toch wel te beweren dat het verschil in waargenomen smaak tussen de twee gepresenteerde coils niet terug te voeren valt op nikkel of titanium maar alles te maken heeft met de op dat moment toevallige instelling en/of andere oorzaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VapingToos Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 Daar kwam ik achteraf ook achter. Waarschijnlijk gebeurd doordat ik de mod naar de camera lens moest laten wijzen en via de camera display (spiegelbeeld) moest bedienen.. haha. Heb hem gelijk na het filmpje goed gezet, had ik er wellicht beter ook uit kunnen knippen :D Reflow, neem ff contact met me op. Ik heb misschien een leuk kanaal op youtube voor je met alvast wat subs. Scheelt maar 2 letters van jouw kanaal ;). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlanti Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 Deze video is niet meer beschikbaar. De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft zijn YouTube-account beëindigd.Het spijt ons. Wel ff de link naar je video aanpassen dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Reflow Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 Bedankt Ilse, is aangepast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts