Jump to content

Vapor Giant Kronos.

Guest

Recommended Posts

Filmpje bekeken, mooi apparaat.

Voor mij als newbie nog twee bruggen te ver, met name voor wat betreft het zelf (moeten) bouwen van de coil.

Bovendien vraag ik mij af of beide tankjes qua inhoud in Nederland verkocht mogen worden, het is immers meer dan 2 ml.

Als laatste, het creëren van een grote dampwolk is (nog) niet mijn ding. Ik ben nog zelfs bezig een ADV te ontdekken  :bloos

Nou Koempel, ik ben zéer geinterresseerd in je ervaring. Wanneer dit ding écht beter is dan de FeV dan wil dat nogal wat zeggen. Laatste staat erg goed aangeschreven.

Bouwkwaliteit van Vapor Giant is mij zeer goed bevallen. Vond de smaakbeleving van de Horizon óok geweldig. Dus als de Kronos net zo goed is, en een redelijke prijs heeft: twee klappen in éen vlieg! :clap

Ome Mies.

Erg mooie RTA!

Ik vind de Fev geweldig maar hij heeft inderdaad een erg grote verdampkamer en is wat wiebelig van constructie.

Dat hebben ze hier goed aangepakt

Gaat hij in het centrum van Den Haag ook 85 euro kosten? en ook online verkrijgbaar? dan heb ik er wel oren naar.

• 5 weeks later...

Ik heb dan geen Kronos maar wel een Vapor Giant Mini 2.5. Ik vind de smaak beter dan in mijn Squape Rs. Het is inderdaad wat werk en hij slurpt aardig wat liquid maar dat weegt niet op tegen de smaak. Ik heb de mijne bij e-wolk.nl gekocht. Je kunt hem natuurlijk ook altijd in Duitsland kopen, dan heb je ook geen last van regelgeving die de inhoud beperkt.

Mijn inziens kun je je geen breuk vallen aan een Vapor Giant rba, het is super spul.

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk