Sereen Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 (edited) Aangezien ik nu al geruime tijd damp en ook evenementen en nieuwe spulletjes leuk vind ben ik toch serieus aan het overwegen om te gaan reviewen. Een intro video heb ik alvast gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=yvNMWZLPIWU Nu ben ik echter op zoek naar shops/bedrijven welke hun materiaal willen laten reviewen. Daarnaast hoor ik graag wat men graag ziet in een review van zowel de gebruikerskant als de shop kant. Graag zie ik vele reacties tegemoet en als er iemand serieus overweegt om zaken te laten reviewen stuur me dan even een PBtje! Edited October 9, 2015 by Sereen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erkki Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Ik zou zeggen doe eerst een echte review. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanSiro Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Laat die intro's nou eens achterwege, zit niemand op te wachten! Verder denk ik niet dat shops jou spullen gaan sturen aangezien je nog nooit een review hebt gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sereen Posted October 9, 2015 Author Share Posted October 9, 2015 Gelijk iets afkraken is natuurlijk makkelijk... ik weet dat ik ik nog geen review heb gedaan vandaar dat ik eerst wat informatie wil inwinnen wat men wilt zien/horen voordat ik mij het diepe in gooi. Ik ben echter op zoek naar reacties waarmee ik wat mee kan om ook goede reviews neer te zetten. Dus graag constructieve reacties! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erkki Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Gelijk iets afkraken is natuurlijk makkelijk Opbouwende kritiek heet het. Misschien dat je het eenenander wat onderschat. Mijn reactie was in ieder geval goed bedoeld, maar blijkbaar niet gewenst. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lageveld Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Begin eens met je eigen spulletjes te reviewen zou ik zeggen. Wie weet ben je een natuurtalent maar op dit moment valt er nog weinig op te bouwen of af te kraken. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bappie-NL Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Intro's vind ook ik geheel niet boeiend, sterker nog ik spoel ze gewoon door zodra ze langer dan laten we zeggen 4 a 5 seconden duren. ;) En ook ik geef je weinig hoop op gratis dampwaar om te reviewen als niemand weet hoe goed of slecht je dat doet. Ik zou als ik jou was eerst eens een aantal reviews te maken van je huidige dampwaar, zodat je een beetje bekend raakt. Naar aanleiding van die reviews kun je dan naar meningen, eventuele verbeter punten vragen en achterhalen wat de kijkers juist wel of niet graag willen zien. Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paperchaser Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 (edited) Ten eerst vind ik de kwaliteit van de intro film.. heel basic. (Powerpoint achtig) Wat vele boven mij al hebben gemeld, begin eerst met je eigen hardware etc te reviewen en je filmpje visueel aantrekkelijk te maken.. + mocht je beginnen doe het aub wel met een goede camera! Full HD/4K. Edited October 9, 2015 by Paperchaser 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL 151222 Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 ik wil reviewers gaan reviewen.ik ben op zoek naar reviewers die mij er voor betalen om hun te reviewen.wellicht wat voor jou? geintje ;) maar ik denk wel dat er al extreem veel reviewers zijn.om dan een plekje te vinden zal je denk ik (zoals eerder gezegd) gewoon moeten beginnen.blijk je goed genoeg dan komt de rest later. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianna Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 (edited) We hebben al hele goede Nederlandse reviewers, o.a. Monky, Vaping Toos, Julian Moriati, ikdampnu, enz.Ik heb een bloedhekel aan die intro's, dus die sla ik altijd over. Julian is mijn favoriet: https://www.youtube.com/watch?v=yIkH6YX0p5w Edited October 9, 2015 by Marianna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emiel "Lucy Scarlett" Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Ik zou zeggen, dump dat introtje (vernieuwend!) en praat gewoon eerst over de spullen die je al hebt en wat je daarvan vind (voor en nadelen). Ouwehoer wat over de smaakjes die je graag dampt, en dan heb je al wat. Sent from my MI 4LTE using Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PafaPaf Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Nou, Ik denk dat ik ook maar eens ga reviewen.Ik kan ook wel een paar nieuwe mods gebruiken.Dus handelaren, stuur maar op die handel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BurmaShave Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Als je reviews net zo goed worden als je intro wordt ik fan !!En om jou vraag te beantwoorden.Wat vind ik belangrijk in een review:-mod's : Hoe werkt de bediening Wat wordt er in de verpakking geleverd Afmetingen ( vergelijk met andere mod's ) Meetwaardes Bij een TC mod de temp die de coil daadwerkelijk bereikt Afwijkingen tijdens dagelijks gebruik.-Tankjes/Drippers : Wat wordt er in de verpakking geleverd. Hoe zit ie in elkaar. Hoe moet je hem opbouwen ( rta/ rba ) Bij fabrieks coils, de opbouw en eigenschappen van die coils. Hoe moet je hem vullen. Wat vind jij als reviewer van de dampkwaliteit. Afwijkingen tijdens dagelijks gebruik.Goed beeld en geluid tijdens een review is altijd prettig.En een goeie en leuke montage van het geheel maakt het natuurlijk helemaal af. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sereen Posted October 9, 2015 Author Share Posted October 9, 2015 Hier kan ik dus helemaal niets mee...Nou, Ik denk dat ik ook maar eens ga reviewen.Ik kan ook wel een paar nieuwe mods gebruiken.Dus handelaren, stuur maar op die handel.. Kijk hier heb ik wat aan, dank BurmaShave!Als je reviews net zo goed worden als je intro wordt ik fan !!En om jou vraag te beantwoorden.Wat vind ik belangrijk in een review:-mod's : Hoe werkt de bedieningWat wordt er in de verpakking geleverdAfmetingen ( vergelijk met andere mod's )MeetwaardesBij een TC mod de temp die de coil daadwerkelijk bereiktAfwijkingen tijdens dagelijks gebruik.-Tankjes/Drippers :Wat wordt er in de verpakking geleverd.Hoe zit ie in elkaar.Hoe moet je hem opbouwen ( rta/ rba )Bij fabrieks coils, de opbouw en eigenschappen van die coils.Hoe moet je hem vullen.Wat vind jij als reviewer van de dampkwaliteit.Afwijkingen tijdens dagelijks gebruik.Goed beeld en geluid tijdens een review is altijd prettig.En een goeie en leuke montage van het geheel maakt het natuurlijk helemaal af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickw57 Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Hier kan ik dus helemaal niets mee...Om eerlijk te zijn lijkt het nu net of je gewoon gratis spul wilt. Het punt is; maak eerst reviews van hetgeen wat je hebt. Val je in de smaak, krijg je veel views, dan komen de shops en dergelijke vanzelf. Een shop kan niet uitgaan van iemand die nieteens 1 review of filmpje heeft gemaakt en dan denken dat hij/zij een goede review maakt van het product dat de shop probeert te verkopen. Dus ik zou zeggen, zet de camera klaar, pak een willekeurige rda/rta/tank/mod/whatever, en maak daar een review over en laat ons zien wat je in huis hebt. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Ga vooral niet reviewen om het reviewen zelf. Alles wat niet te maken heeft met het onderwerp overslaan. Dat geld ook voor de muziek. Je maakt een review om info te geven.Uitpakken is een kwestie van 5 tellen, sommigen weten dr al een kwartier mee te vullen. erg fout.Maar wel het totale pakketje even laten zien en benoemen natuurlijk. Dan de opbouw. Houd dit ook kort en vooral goed zichtbaar! Niemand zit te wachten op de zoveelste door het beeld zwaaiende coil waarvan ie de details niet kan zien. Daarom een blokje oid gebruiken om het onderwerp op te zetten terwijl je met je handen praat. Kun je ragfijn op inzoomen ook!1 wolk laten zien is ook voldoende, dan weten we wat voor wolk het is. Kortom, veel duidelijke informatie in korte tijd en je loopt de gevestigde orde met kilometers voorbij :)Ja dr zijn meer goeie hoor... Succes dr mee! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redchilly Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Ik ben echter op zoek naar reacties waarmee ik wat mee kan om ook goede reviews neer te zetten. Beste tips ever: http://www.youtube.com/watch?v=YGkrUYdbSK0 En alvorens te starten met reviewen te vragen aan shops/bedrijven om materialen te willen laten reviewen Kort gezegd, ik denk niet dat een shop er problemen mee heeft als hun spullen gereviewed worden, dus zoek ergens iets moois uit, klik op "bestel" en verbaas ons ;-) 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianna Posted October 10, 2015 Share Posted October 10, 2015 Waar ik de grootste hekel aan heb, is gedurende de hele film een kwakende kop in beeld te krijgen.Ik wil de onderdelen goed in beeld krijgen, van alle kanten, rustig, en loeischerp. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 (edited) Sereen ik wens je heel veel succes met alles wat je gaat doen. Edited October 27, 2015 by vaping peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts