Jump to content

Forum Editor vraagje

Recommended Posts

op http://www.dampforum.nu/topic/28577-veel-liquids-ruilen-voor-mod-of-liquids/heb ik een opsomming gemaakt van liquids, en dat heeft me uren gekost omdat tabs niet kunnen in de editor, en de tekst ook ineens weg was (forum hapert soms best, als je wilt plakken ofzo is er ineens tekst weg dus), dus maar met spaties gedaan.

Boven de B van ' vet ' staat een grijs knopje waardoor alles ineens geen true type letterfont wordt en dan staan de rijen netjes onder elkaar, maar zodra ik de post opsla springt alles weer in.

Hoe kun je een paar kolommen maken in dit forum waardoor de rijtjes netjes onder elkaar staan en niet inspringen, het is allemaal true type lettertype volgens mij want zelfs met spaties krijg je het niet mooi onder elkaar.

en simpelweg even in Word doen of excel en dan als html saven levert 6 pagina's code op dus dat was ook geen succes.

Graag jullie tips , alvast heel erg bedankt. :mmm

Lastig..

e4301df8d2d73d050e151bbb06cee811.jpg

05bd09c6158823f61f685b0da253608c.jpg

1 x Millers          : Best bam buddhapest      : 12 mg (10ml flesje, geopend, zit nog 5 ml in)2 x Millers          : Urban Bourbon Tobacco    : 12 mg (10ml flesje, nieuw, ongeopend)1 x Millers          : Tabak                    : 18 mg (10ml flesje, nieuw, ongeopend)1 x Millers          : Three Strikes Out        : 18 mg (10ml flesje, nieuw, ongeopend)4 x Mister E-liquid  : RY4                      : 12 mg (10ml flesje, nieuw, ongeopend)1 x Mystery liquid   : Sample                   : 12 mg ( 2ml flesje, nieuw, ongeopend)1 x Zwoofs           : RY4                      : 12 mg (10ml flesje, nieuw, ongeopend)1 x 100% Ejuice      : American Blend           :  6 mg (10ml flesje, nieuw, ongeopend)1 x 100% Ejuice      : French Vanilla Ice Cream :  6 mg (10ml flesje, nieuw, ongeopend)
Het ziet netjes uit in de editor maar na het posten verliest het de opmaak. Misschien heeft het te maken met de screen size waar het wordt weergegeven(?). Je kan wel hier zien wat de max regel lengte is, dus de inhoud zo aapassen dat de lengte niet wordt overscheden en je hebt een mooi lijst.

[code] text (hiertussen werkt geen andere ubbcode) [/code]
Edited by dew