Jump to content

Alleen in Engels ?

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Ik krijg het forum in Engelse en Nederlandse kreten, en dat maakt mij niets uit, maar als ik op Inhoud of Settings klik, gebeurt er helemaal niks...

Hebben meer leden dat euvel ?

Oja, ik heb ook geen Preview bij het intikken van een bericht.

qwgbCGH.jpg

Edited by Marianna

14 minutes ago, Marianna said:

Ik krijg het forum in Engelse en Nederlandse kreten, en dat maakt mij niets uit, maar als ik op Inhoud of Settings klik, gebeurt er helemaal niks...

Hebben meer leden dat euvel ?

Oja, ik heb ook geen Preview bij het intikken van een bericht.

De vertaling is nog steeds niet op orde, maar voor de duidelijkheid: die stel je niet in via je settings, maar helemaal onderaan, onder het allerlaatste forumbericht. Daar staat middenonder, in het grijze gedeelte: 'Language' (met een uitklapmenuutje eronder). Maar zoals gezegd --- de vertaling is nog niet af. Dus zelfs als je voor NL kiest, is de helft nog steeds in 't Engels.

De preview van je antwoord is inderdaad kwijt. Dat staat in de to-do lijst, maar eigenlijk is het niet iets dat wij kunnen oplossen, maar iets dat de maker van de software weer moet toevoegen :(

En tot slot: 'Settings' is een soort van kopje. Dat kun je niet aanklikken, het is meer een ding dat alles wat onder staat scheidt van alles wat boven staat. Oftewel: wat Tony zegt!

Oké, dank jullie wel.

Het liefst zou ik teruggaan naar de oude versie waar alles prima werkte en men zelfs kon kiezen uit andere forumkleuren.

Me dunkt dat een beetje slimme softwarefabrikant wel even alle lekken kan dicht metselen en alle foutjes kan repareren.  

12 hours ago, Karin Spaink said:

De preview van je antwoord is inderdaad kwijt. Dat staat in de to-do lijst, maar eigenlijk is het niet iets dat wij kunnen oplossen, maar iets dat de maker van de software weer moet toevoegen :(

Dat gaan ze niet oplossen omdat het geen probleem is. De huidige editor is tenslotte WYSIWYG geworden.

• Like 1

1 hour ago, Karin Spaink said:

Is goed. Mag de rekening naar jou?

Als ik iets gekocht heb wat niet deugt, eis ik een ander product of  mijn geld terug. Ik neem aan dat die forumsoftware niet gratis was. ;-)

Maar nou ja, Mike zal de boel wel voor mekaar maken, hoop ik.  

30 minutes ago, Marianna said:

Als ik iets gekocht heb wat niet deugt, eis ik een ander product of  mijn geld terug. Ik neem aan dat die forumsoftware niet gratis was. ;-)

Maar nou ja, Mike zal de boel wel voor mekaar maken, hoop ik.  

Het forum werkt inmiddels prima, er zijn wat kleine schoonheidsfoutjes. Jij wilt dingen erin hebben die nog niet klaar zijn.

Dat kan zelfs MisterMike niet.

Overigens wil ik je erop wijzen dat vrijwel alle verbeteringen sinds de update door mij zijn uitgevoerd.

• Like 1

t Gaat goed hoor Karin, zelfs na die vermoeiende coilmiddag heb je je welverdiende rust niet genomen heb ik gezien. Mooi is nu niet zo aan de orde als het maar grotendeels werkt. Toppie hoor, tot nu toe (en dat terwijl je zo in het diepe werd gegooid door die plotselinge update:clap)

• Like 1

1 hour ago, Evilmind said:

Ik vind dat je goed je best doet Karin :ja.

Dank. Ik zat niet te vissen naar complimenten hoor, maar ik was Mariannes herhaalde 'Als MisterMike komt, verbetert de boel hier wellicht' een beetje zat.

• Like 2

1 hour ago, Karin Spaink said:

Dank. Ik zat niet te vissen naar complimenten hoor, maar ik was Mariannes herhaalde 'Als MisterMike komt, verbetert de boel hier wellicht' een beetje zat.

Toch van mij ook een dikke duim voor je inzet, bijna direct na dat jij bij het FBT kwam klapte de boel uit elkaar.

Mijn observatie is dat je nagenoeg in je eentje de boel aan het redden, sussen en oplappen was.

Je stond zo'n beetje 24/7 voor iedereen klaar met informatie en hulp, voor mij ben je inmiddels geschikt om benoemd te worden tot Forum Koningin ?

• Like 5

9 hours ago, Karin Spaink said:

Dank. Ik zat niet te vissen naar complimenten hoor.

Dat haalde ik er ook niet uit.

Vond gewoon dat ik dat wel even mocht melden :duim. Want het is zo :ja.

Maar is de rest van het FBT op vakantie of is dit om jou te testen?