Paperchaser Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Beste vapers, Ligt het aan mij of is de nieuwe weblayout niet echt gebruiksvriendelijk? Vooral via de smartphone kan ik me geen weg vinden op de website... Het kopje ' nieuwe inhoud ' kan ik nergens terugvinden.. Ook dat alle topics onder elkaar verschijnen irriteer ik me mateloos aan.. Is er een manier om dit op te lossen? Mocht iemand het antwoord hebben.. Graag een PB want ik zal deze topic wss niet meer terug vinden.. Peace Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL 151222 Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 join the club ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Geduld heren. Het komt vast goed. Geef het even een paar dagen voordat je conclusies gaat trekken. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL 151222 Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 hmm, ik ben volgens mij best een geduldig mens. ik wacht 6 weken voor ik bij FT ga vragen of ze een idee hebben waar het blijft bijv. het is niet erg om te wachten, als je weet waar je op wacht. krijg ik dat wat het forum voor mij fijn en overzichtelijk maakte terug? geen idee, geen toezegging. dan kan ik geduldig zijn en vervolgens na lang geduldig geweest te zijn alsnog te merken dat ik niet krijg waarop ik hoop. en dan krijg je achteraf te horen: "ja waarom heb je destijds je mond niet open gedaan" het is al ietwat beter dan van het weekend. dat zeer zeker. maar overzicht is echt nog steeds heel erg ver weg. er wordt gewoon veeeeeel te veel info weergegeven. ik vind het niet belangrijk te zien dat iemand die me niet interesseert een posting liked die me niet interesseert. net zo min als dat ik het interessant vind dat iemand iets gaat volgen etc. dat is info die waarde kan hebben voor admins, maar niet voor mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paperchaser Posted November 5, 2015 Author Share Posted November 5, 2015 Ik zie het niet meteen als conclusies trekken.. Het zijn gewoon bevindingen. Het vorige weblayout navigeerde gewoon heel fijn.. Uiteraard sta ik open voor een dampforum.nu 2.0 .. Alleen is deze momenteel vooral via de telefoon ontzettend vervelend te gebruiken .. Alleen al het Facebook concept mbt likes en die je dan in je 'timeline' te zien krijgt vind ik persoonlijk a-relaxed. Maar naast dat ben ik uiteraad blij om te zien dat er hard gewerkt word aan dampforum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL 151222 Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 ik heb je maar geliked paper. ik ben al een paar maanden aan het proberen om aan FB te wennen ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 4 minutes ago, Paperchaser said: Alleen al het Facebook concept mbt likes en die je dan in je 'timeline' te zien krijgt vind ik persoonlijk a-relaxed. Maar naast dat ben ik uiteraad blij om te zien dat er hard gewerkt word aan dampforum! Paperchaser, die likes etc zie je godlof alleen in 'All activity', niet in 'Unread content'. Dus je kunt ze vrij makkelijk vermijden. Verder hopen we zsm een fatosenlijke lijst van nieuwe berichten te kunnen laten zien. We werken er hard aan.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paperchaser Posted November 5, 2015 Author Share Posted November 5, 2015 Goed om te horen Karin. Ik zal deze week nog even met mijn photosoep skills aan de slag gaan om te proberen zo mijn steentje bij te dragen! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts