Jump to content

Titels weg ?

Recommended Posts

stond er vroeger niet newbie of advanced member ofzo bij je naam? zie nu alleen nog staan :  standaard groep

en bij wie moet je zijn voor je avatar naam? de mijne begon met hoofdletter B voor de software update.

ik kan trouwens ook niet meer alle recente eigen posts terugvinden en vind het chatscherm vrij klein

hoop dat er nog wordt gewerkt aan de software want vind niet alles erop vooruit gegaan met alle respect (geld ook voor de editor, die mist dingen)

4 hours ago, beschier said:

stond er vroeger niet newbie of advanced member ofzo bij je naam? zie nu alleen nog staan :  standaard groep

Onder dat 'Standaard-groep' staat je status, in een grijze balk. Bij jou: 'Member' :)

en bij wie moet je zijn voor je avatar naam? de mijne begon met hoofdletter B voor de software update.

Daarvoor moet je bij mij zijn. Fixed!

ik kan trouwens ook niet meer alle recente eigen posts terugvinden

KIjk hier eens?

• Like 1

On 11/12/2015 8:50:03, Karin Spaink said:
On 11/12/2015 4:24:28, beschier said:

Onder dat 'Standaard-groep' staat je status, in een grijze balk. Bij jou: 'Member' :)

Volgens mij zijn het het aantal bolletjes boven je avatar, hoe meer hoe beter :)

• Like 2

1 minute ago, frans_2 said:

Volgens mij zijn het het aantal bolletjes boven je avatar, hoe meer hoe beter :)

Ah, je heb gelijk! De status wordt verbeeld met bolletjes, in de balkjes staat de groep waartoe je behoort: member, verkoper, administrator.