Jump to content

Der Obi over de Reuleaux

Guest

Recommended Posts

En voor de avonturiers onder ons: http://dampferdealz.blogspot.nl/2015/11/news-wismec-reuleaux-200w-tc-mit-dna200.html

Ik ben vooralsnog niet van plan het te kopen maar heb een email verstuurd uit nieuwsgierigheid. Voor dat bedrag zou ik het overwegen, niet te vergeten dat er zes baterijen er nog bij komen. Gelukkig hebben we nkon waar je voor € 30 zes VTC5 of voor een tientje meer zes HG2 kunnen kopen.

Het werkt! $50 korting op (inmiddels) $169.95 = $119.95 (€115.27). Misschien een mooi sinterkerst cadeau.. [emoji56]

Reuleaux DNA200 Setting File with Latest Evolv Firmware Launching

Dear WISMEC customers:

Breaking News!
With the advent of the latest Evolv DNA200 firmware, our matching Reuleaux DNA200 setting file is introduced accordingly.
By downloading the related files, you can update the device through Escribe and enjoy the wonderful vaping experience.

Click:http://www.wismec.com/product/reuleaux-dna200/ to get more details about the updating.

WISMEC Marketing Team
November 18th, 2015
Edited by dew
  • Like 1

Auw inderdaad. Ik kan makkelijk de wires vervangen, maar het blijft een grove fout. Er wordt gezegd dat een V2 in de maak is waar de wiring en enkele andere foutjes worden verbeterd. (Gossip) 

Het zou top zijn als mijne een V2 wordt.:priest

En daar wordt ik nou zo niet goed van. Zou het ding een habbekrats kosten, bijvoorbeeld 35 €, dan zou het een ander verhaal zijn. Maar je telt gewoon 200 keiharde knaken neer voor dit apparaat. 

Zat behoorlijk uit te kijken naar dit ding. No more.

Lemwise, bedankt voor de informatie. 

Ome Mies.

Ik kan natuurlijk de draad op de foto niet meten maar het zou best kunnen dat het binnen de  specs valt.  

br58ulN.jpg   

Op ecf wordt gezegd dat het geen probleem is..for what it's worth.

D5gmM8Z.jpg

Edited by Karin Spaink
Foto verkleind: max 600px breed

Nu die heel dunne draadjes worden enkel gebruikt bij het balanceren van het laadprocess (1A max), dus dat zit wel snor. Maar de wat dikkere moet je tot 200W (18A) doorheen kunnen jagen dat zou dus min 20 Gauge moeten zijn.

1 hour ago, lvd said:

Nu die heel dunne draadjes worden enkel gebruikt bij het balanceren van het laadprocess (1A max), dus dat zit wel snor. Maar de wat dikkere moet je tot 200W (18A) doorheen kunnen jagen dat zou dus min 20 Gauge moeten zijn.

Je bedoelt 16 gauge, natuurlijk. En het moet 23 ampere aankunnen volgens evolve.

Edited by dew
Zzz

Nee hoor, ik bedoel wel degelijk min 20 gauge. Ik keek naar de minimale diktes opgegeven door Evolv voor de batterijdraad met siliconen isolatie (16 gauge is in PVC en aanbevolen dikte voor de batterijkant / 16 gauge is ook het minimum aan de 510-kant met siliconen isolatie en dat lijkt op de foto ruim ok).

Dus op de foto gezien is er dus niets echt mis met de bedrading. Het kan verwarrend zijn met die extra draadjes nodig om 3 gestackte batterijen gebalanceerd te kunnen laden zonder ze uit de mod te moeten halen. Ik vermoed dat er buiten beeld (via het chassis) ook nog zo'n dikkere zwarte draad van de min van de stack naar het board loopt.

Wacht het toch even af. Nog los van het feit dat het weer een bak €'s is. Over een over een paar maanden zal duidelijk worden of er prblemen mee zijn, of niet.

Ome Mies.