Jump to content

dampforum.net niet geclaimt ??

Recommended Posts

tja,wie hier al 1x op ons forum is gekomen, heeft dit forum wel in zn geschiedenis staan, & ik gok dat elke webbrowser wel de geschiedenis vanzelf weergeeft zodat je die niet volledig moet intypen...

dus ik denk niet dat ie zoveel "extra" klanten zal hebben daardoor...

btw, je moet er eens op "nee" klikken als ze vragen of je ouder bent dan 18... goed gevonden :p

• Like 2

ok, dat kan natuurlijk wel dan... maarja, ik denk dat er wel veel zijn die dan meteen denken "fuck, wat een profiteur! daar ga ik zeker niet bij shoppen!" :ja

@ FBT: ik zou wel eens een mailtje naar die shop sturen, & gewoon informeren over hun "bedoelingen"... het forum kan een shop maken of kraken... en deze shop is volop bezig zn eigen ruiten aan het ingooien...

3 minutes ago, Demonaz said:

@ FBT: ik zou wel eens een mailtje naar die shop sturen, & gewoon informeren over hun "bedoelingen"... het forum kan een shop maken of kraken... en deze shop is volop bezig zn eigen ruiten aan het ingooien...

Uhm, ja, nee, kweenie..

La Kraft -en een aantal van hun stooges- zijn herhaaldelijk van hditet forum afgedondrd wegens spammen. Ik geloof werkelijk niet dat ze nu ineens 'open staan' voor overleg :)

Laat ze maaar hun eigen ruiten ingooien.

• Like 1

´t kan wel zijn dat ze in het verleden een eigen forum gehad hebben, of de bedoeling hebben een eigen forum te openen bij  de winkel. Doen meer bedrijven, een eerder maar nu niet meer gebruikte domeinnaam, doorsturen naar eigen website.

37 minutes ago, elja said:

´t kan wel zijn dat ze in het verleden een eigen forum gehad hebben, of de bedoeling hebben een eigen forum te openen bij  de winkel. Doen meer bedrijven, een eerder maar nu niet meer gebruikte domeinnaam, doorsturen naar eigen website.

Volgens whois.net is het actief sinds eind januari 2015. lakraft.com is actief sinds oktober 2012.