Priegel Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 ik maakte vanacht een typ foutje ik typte www.dampforum.net in plaats van www.dampforum.nu en was stom verbaast kijk zelf maar zou ik zegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlanti Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 dat is wel een beetje vreemd ja.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Tsk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eelco Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 …doet me denken aan de goede oude wildwest tijd van het internet. Mijn toenmalige werkgever claimde alles wat er op een dag werd gezegd. En alle namen van zijn personeel, klanten, beroemdheden… 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Ze zijn hier verschillende keren op spammen betrapt. Kennelijk niet zo'n nette shop, dat La Kraft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Priegel Posted November 19, 2015 Author Share Posted November 19, 2015 het jammere vind ik dat je over het sucses van het dampforum je klanten binnen harkt . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 36 minutes ago, Priegel said: het jammere vind ik dat je over het sucses van het dampforum je klanten binnen harkt . Beroerde shop die dat nodig heeft. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demonaz Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 tja,wie hier al 1x op ons forum is gekomen, heeft dit forum wel in zn geschiedenis staan, & ik gok dat elke webbrowser wel de geschiedenis vanzelf weergeeft zodat je die niet volledig moet intypen... dus ik denk niet dat ie zoveel "extra" klanten zal hebben daardoor... btw, je moet er eens op "nee" klikken als ze vragen of je ouder bent dan 18... goed gevonden :p 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Priegel Posted November 20, 2015 Author Share Posted November 20, 2015 haha indd Demo ik was op mijn werk en daar wordt de chage elke 4 uur gewist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demonaz Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 ok, dat kan natuurlijk wel dan... maarja, ik denk dat er wel veel zijn die dan meteen denken "fuck, wat een profiteur! daar ga ik zeker niet bij shoppen!" @ FBT: ik zou wel eens een mailtje naar die shop sturen, & gewoon informeren over hun "bedoelingen"... het forum kan een shop maken of kraken... en deze shop is volop bezig zn eigen ruiten aan het ingooien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 3 minutes ago, Demonaz said: @ FBT: ik zou wel eens een mailtje naar die shop sturen, & gewoon informeren over hun "bedoelingen"... het forum kan een shop maken of kraken... en deze shop is volop bezig zn eigen ruiten aan het ingooien... Uhm, ja, nee, kweenie.. La Kraft -en een aantal van hun stooges- zijn herhaaldelijk van hditet forum afgedondrd wegens spammen. Ik geloof werkelijk niet dat ze nu ineens 'open staan' voor overleg :) Laat ze maaar hun eigen ruiten ingooien. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Priegel Posted November 20, 2015 Author Share Posted November 20, 2015 duidelijk karin dank je voor de uitleg er mag van mij part een slotje op ik was enkelt verbaast :bloos Link to comment Share on other sites More sharing options...
elja Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 ´t kan wel zijn dat ze in het verleden een eigen forum gehad hebben, of de bedoeling hebben een eigen forum te openen bij de winkel. Doen meer bedrijven, een eerder maar nu niet meer gebruikte domeinnaam, doorsturen naar eigen website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eelco Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 37 minutes ago, elja said: ´t kan wel zijn dat ze in het verleden een eigen forum gehad hebben, of de bedoeling hebben een eigen forum te openen bij de winkel. Doen meer bedrijven, een eerder maar nu niet meer gebruikte domeinnaam, doorsturen naar eigen website. Volgens whois.net is het actief sinds eind januari 2015. lakraft.com is actief sinds oktober 2012. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts