Jump to content

Dampwinkel.be

James
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik wil jullie graag waarschuwen voor deze site. Ziet er allemaal heel goed uit krijgt goede recenties maar is een grote flop. Had er voor meer als 50€ besteld en dan zou het met een track en trace verstuurd worden. Nooit een track en trace gehad maarja ik dacht even afwachten. Na 4 weken gebeld wat er aan de hand was toen zei hij dat het kwijtgeraakt was en opnieuw zou verzenden. Nu 7 weken later nog niks gehad mobiel ben ik geblokkeerd en krijg via de email ook geen contact meer. Ronduit slechte webshop en een stelletje oplichters

Ja was best ver weg 2,5 rijden. En ben meer benzine geld kwijt als ik heen en weer ga dan dat ik mijn verlies neem. Maar ik weet zeker eigenlijk mijzelf kennende dat ik volgende week ofzo langsga om het principe haha.

mja morgen weel emailen en bellen en wie weet.

• Like 1

Nou echt een schijtwinkel. Ik krijg geen contact meer er word op niks gereageerd niet meer bestellen hier ik mag hopen dat deze winkels snel failliet is stelletje oplichters daar! In ga volgende week langs kijken wat ie dan zegt. Zal die wel met een bek vol tanden staan

• 3 weeks later...

Beste Joran,
Na een hectische kerstperiode, even een korte reactie vanwege Dampwinkel:
- op 15/11 plaatste je een bestelling bij ons, deze werd verpakt en verzonden op 16/11.
- op 18/11, 19/11 en 20/11 heeft u ons gecontacteerd betreffende uw bestelling: u heeft me laten verstaan geen pakje te hebben ontvangen. Gezien de post helaas soms een week vertraagd levert, hebben wij gevraagd nog enkele dagen te wachten vooraleer over te gaan tot actie.
- op 24/11 hebben hetzelfde pakje opnieuw aangemaakt en verzonden, ook dit is u meegedeeld.
- op 27/11 laat u ons weten dat nog steeds niets geleverd is. Wij hebben voorgesteld om nu ook te wachten op retour en/of levering van deze 2 pakjes: ze moeten ofwel bij u geleverd worden ofwel bij ons geretourneerd.
- u vond het sindsdien gepast om ons meerdere malen per dag te telefoneren, tot 24uur s'nachts, op zondagen, ... Hier ben ik uiteraard niet op ingegaan.
- inmiddels is uw eerste pakje bij ons geretourneerd wegens 'verkeerd adres', het tweede pakje zal ons eerstdaags ook wel toekomen: retourzendingen nemen gemiddeld 3 weken in beslag, ik heb u dat allemaal laten weten.
Als bij toeval ben ik op uw uitlatingen over ons gestoten: ik ga niet in op uw uitlatingen, maar vraag wel met de nodige aandrang gepaste maatregelen te treffen.
Met vriendelijke groet,
Dampwinkel.be

• Like 1

29 minutes ago, MarcBo said:

ik ga niet in op uw uitlatingen, maar vraag wel met de nodige aandrang gepaste maatregelen te treffen.

Samenvattend,

- Klant plaats en betaald bestelling.

- Klant ontvangt niets, en meld dit drie maal.

- Pas na 9 dagen wordt bestelling opnieuw verzonden.

- Klant ontvangt wederom niets.

- Klant meldingen worden genegeerd.

- Klant klaagt en waarschuwt op forum.

Conclusie,

1ste kerstdag, 40 DAGEN na oorspronkelijke bestelling, klant heeft nog steeds geen product ontvangen !

En U klaagt ?

U heeft een geluk, IK was niet de betreffende klant.

• Like 1

Wacht even,

De klant geeft zijn adres foutief in.

Wij verzenden naar dat foutief adres.

Klant ontvangt niets en meldt dit ons, zonder over het foutief adres te spreken.

Wij verzenden, op onze kosten, een volledig nieuw pakket naar hetzelfde adres.

Klant ontvangt weerom niets.

Wij ontvangen na 3 weken het pakket in retour wegens 'foutief adres'.

Ook dit is gemeld aan de klant.

Wij nemen de kost van een tweede verzending op ons en vragen na een tweede verzending aan de klant om te wachten om dit uit te klaren. Wij zijn zelfs ingegaan op zijn voorstel om bij ons langs te komen!

Het correcte adres is mij vandaag nog steeds niet duidelijk.

Ik nodig jullie allemaal vriendelijk uit op onze website en op onze Facebook-pagina om onze klantenervaringen door te nemen, bestellingen te plaatsen en ervaringen te delen.

Met vriendelijke groet,

Dampwinkel.be

• Like 1

@MarcBo laat je heus niet kisten door dit voorval, ik weet dat je wel degelijk legitiem bent en ik wil je nog bedanken om mn vriendin, die niets van dampen af weet nota bene, zo vriendelijk bij te staan bij de keuze van haar kerstcadeautje aan mij ;)

Supervriendelijke man en supergoeie service.

Als (kleine) mede-zelfstandige weet ik hoe moeilijk dergelijke zaken soms kunnen zijn om mee om te gaan, en al helemaal sinds het zo makkelijk is om iemand, achter de rug om, zwart te maken op het internet.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Beste Dampwinkel Be,

Als het eerste pakket al retour is gekomen en u verwacht het tweede pakket ook retour te gaan ontvangen is er maar 1 oplossing: u dient uw klant het volledige aankoopbedrag terug te betalen en niets meer te versturen en daarmee is de zaak gesloten.

Niemand gaat spullen bestellen en opzettelijk een verkeerd adres op geven.

Niet reageren op vragen van een klant is sowieso niet OK, ook al heeft de klant naar uw gevoel niet gelijk.

Dat is gewoon niet professioneel.

Beste Niels,

Joran heeft zijn adres niet met opzet foutief ingegeven, er is helaas een foutje ingeslopen bij zijn opgave van het adres.

Daar kan Dampwinkel.be toch moeilijk voor verantwoordelijk voor gesteld worden?

Wij hebben op alle vragen van Joran gereageerd, enkel telefoontjes om 24u en op zondag zijn een beetje verdreven.

Laat ons deze discussie  afsluiten, toch nodig ik u uit op onze webwinkel en op onze facebook-pagina om ervaringen uit te wisselen.

Mvg,

Marc

• Like 1

Het lijkt mij het beste dat James en MarcBO even contact met elkaar opnemen, wel graag op een "christelijk tijdstip", om dit probleem de wereld uit te helpen. Om het even wie het initiatief neemt. Het resultaat horen we natuurlijk heel graag.

• Like 1

Tja, i know the feeling, van beide kanten! Ikzelf ben ook zelfstandige, en je wil niet weten op welke dagen en uren mensen bellen... ik had op kerstnacht om 1u s nachts nog iemand die me belde om te vragen om langs te gaan, ze kregen hun deur niet meer dicht. Denkend dat het de voordeur is, doe ik mn werkkledij aan en ga er heen (45minuten rijden!n enkel!), bleek dat het over een binnendeur van hun slaapkaler ging... long story short: om half 4 snachts was ik terug thuis, vriendin redelijk pissed omdat ik r alleen liet op kerst.

Enjah, om n slijpende deur te repareren kan je niet veel geld vragen aangezie  het n klusje van niets is...

• Like 1

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ik kan inderdaad bevestigen dat Dampwinkel.BE niet legitiem is, bestel hier niet!! Belachelijke service. Heb een esigaret mogen ontvangen (te laat verzonden ook nog) Blijkt dat ding te lekken, terug gestuurd en na 15 dagen de damper weer mogen ontvangen. Blijkt de esigaret nog steeds te lekken (esigaret heeft zelfs gelekt tijdens transport, de doos was doorweekt met e-liquid). Weer contact opgenomen met dampwinkel en kreeg als antwoord dat het aan mijn 'Dampgedrag' zou liggen. Vervolgens meerdere malen contact geprobeerd op te nemen zowel telefonisch als per mail maar krijg geen gehoor van Dampwinkel.be. Momenteel heb ik het gevoel dat dampwinkel mij negeert want als er annoniem word gebeld dan nemen ze plotseling wel op maar kunnen ze me niet normaal te woord staan en word er weggedrukt. Dus heb nu 70 euro verspild aan een kapotte/lekkende esigaret waar ik niks aan heb. 

• 2 months later...

Met enige angst heb ik deze week bij deze webshop besteld.

Ik had dit topic gelezen.

Mijn moeder had liquid nodig die enkel in deze webshop verkocht werd.

Ik heb het pakketje vandaag ontvangen.

Op 8 juni besteld en vandaag ontvangen, erg netjes dus.

Ik kan niets negatiefs zeggen.

• 1 month later...

Ik heb op maandag een eGrip2 besteld op dampwinkel.be en dinsdag had ik hem netjes geleverd dus hier voorlopig geen klachten van deze webshop, als het goed is mag het ook gezegd worden vind ik.

Edited by PeterVD