Jump to content

prive berichten

Guest angelique467

Recommended Posts

27 minutes ago, angelique467 said:

ik heb Karin Sprank een pb gestuurd ,hoe kan ik zien of zij die gekregen heeft ?

Ik heb niets van je ontvangen Angelique, maar dat komt wellicht omdat ik anders heet?

Wat Sledge zegt: als je naar je Inbox gaat, kun je zien of je je bberichtje aan mij inderdaad hebt verstuurd.

Guest angelique467
18 minutes ago, Karin Spaink said:

Ik heb niets van je ontvangen Angelique, maar dat komt wellicht omdat ik anders heet?

Wat Sledge zegt: als je naar je Inbox gaat, kun je zien of je je bberichtje aan mij inderdaad hebt verstuurd.

ik heb woensdag een berichtje naar je gestuurd , Karin Spaink ,mischien kun jij dat terug zien ? ik ben gewoon verder gegaan op de oude mail 

Guest angelique467

tuurlijk komt er aan 

6 minutes ago, Karin Spaink said:

Angelique, ik geloof wel dat we PB'tjes hebben uitgewisseld, maar ik bewaar die maar kort -anders raak ik het zicht op mijn PBtjes finaal kwijt.

Kun je je berichtje niet nog 's stuuen?

Nu wel gekregen :)

Ik heb nog eens in mijn e-mail notificaties zitten spitten, en nee, daar zat geen berichtje bij dat je me had ge-PB't. Dus er is iets mis gegaan. Nu hoop ik van harte dat 't geen nieuwe bug is: X gooit oude PB'tjes weg, Z bewaart ze wel en reageert later op zo'n PB'tje, X krijgt PB'tje niet...?