Jump to content

Lemon Cactus - Supervape (Fruit)

TheVapingRaven

Recommended Posts

Heb dit concentraat gemengd in een 80/20 VG/PG base met 0.6% nicotine. 10% Smaakstof. Zonder rijpen geproefd (en dat gaat uitstekend)

Dit is een citrus smaak die aan de zoetige kant is zonder het zuur helemaal te verliezen. Persoonlijk zou het een ietsje meer zurig mogen zijn voor mij.

In tegenstelling tot andere citroen concentraten die ik geprobeerd heb, heeft deze niet het wat ik waterijsje effect ben gaan noemen. Het waterijsje effect betekend voor mij dat de smaak eerder op is dan de rest van de vloeistof. In mijn druppelaar blijft de smaak van de gemengde liquid van vers gevuld tot droog watje stabiel.

Bij het inademen komt vooral een zoete citroen naar boven. Bij het uitademen komt het licht zurige daar bovenop. De cactus komt ook vooral te voorschijn bij het uitademen. Persoonlijk vind ik dat je de cactussmaak bewust moet zoeken anders mis je het mogelijk, maar dit kan liggen dat ik deze liquid vers zonder een "steep" probeer. 

Eén van de betere citroen-achtige concentraten die ik geprobeerd heb. Natuurlijk van smaak, duidelijk van smaak. Heerlijk fris en fruitig. Aanrader.

(http://www.smokesmarter.nl/cactus-lemon-supervape-aroma.html)

Edited by DeRaaf
  • Like 3

• 5 months later...
Guest DP Renilo

Deze heb ik vorige week gemixt... (50/50, 3mg/ml nicotine en 10%) Heerlijk!

dit is intussen mijn adv.

shake & vape is idd geen enkel probleem!

lekker fris, niet plakkerig zoet, het zurige mocht idd misschien iets meer...

ik heb intussen enkele flesjes extra besteld want deze liquid gaat er erg snel door bij mij :)

• 2 weeks later...
Guest DP Renilo

Laat het me zo stellen... Ik heb 1 flesje gekocht om te proberen. 100 ml gemaakt, 1 tankje geproefd en dan maar direct bij smokesmarter 11 flesjes besteld (had ik geen verzendingskosten ;) ).

de eerste 100ml is er op tijd van 1,5 week doorgevlogen!

In tussentijd een collega laten proeven van m'n cactus citron-mengseltje... Een half uur later de vraag gekregen of ik voor hem 100ml kon maken. En een paar uur later bericht van die collega dat hij óók 11 flesjes heeft besteld :D

het lijkt me geen slecht smaakje te zijn ;)