Jump to content

DX Banana Cream - TPA (Fruit, Snoep, Dessert)

TheVapingRaven

Recommended Posts

Heb dit concentraat gemengd met 80/20 VG/PG met 0.6% nicotine. Smaakstof 10%. 3 dagen rijptijd.

Beste review is gegeven door een vriend van me die nog niet zolang dampt. Zijn woorden "Nu ben ik verdorie gewoon een milkshake aan het roken".

Kan daar weinig aan toevoegen. Duidelijke bananensmaak, duidelijk aanwezige romige smaak. Soepel maar toch nog altijd een lekker gier in de hals.

(http://www.smokesmarter.nl/tpa-dx-banana-cream-aroma.html)

Edited by DeRaaf
  • Like 5

• 3 months later...

Mijn zoon, die wel Miller's banaan lekker vind, vond deze ruiken naar schoonmaakmiddel!? Heb nu een 5ml flesje voor hem gemaakt - 10% smaakstof zoals VapingRaven adviseert. We zien wel over 3 dagen of het bevalt :)

Edited by WiSK
  • Like 1

Guest HaRon
6 minutes ago, TheVapingRaven said:

Een kleine waarschuwing. Een vriend van me heeft deze geprobeerd in een gekloonde EVOD tank die hij daarna kon weggooien omdat de plastic tank kapot was gegaan.

Bepaalde banaan aroma's schijnen bekende tankcracker te zijn!!

Klopt. En de Banana Ripe van TPA (lekker hoor) is daar ook erg goed in. Weinig van nodig, maar wel meteen je spuitje uitspoelen. 

• 6 months later...

Ik heb de "ongezonde" versie getest:

banana cream tpa:

mixed 20/10/16 op 15% en 85% VG
24/10 geproefd in mutation v4s-> volle smaak en mond. smaak zelf is vooral room met veel suiker en slechts lichte toets van banaan. geweldige stand alone op 4 dagen. heeft iets weg van een bananenmilkshake.wordt vervolgd, want vrees dat de zoetigheid erin alles gaat muten.. hopelijk niet..
5/11/16 blijft lekker.  Zachte zoete romige shake met vleugje banaan.
6/11/16 idem in de kanger sub. lekker volle mond. milkshake is echt wel het beste woord om dit te omschrijven. eentje waar ze dan zuinig zijn geweest met de banaan. paar druppeltjes banana ripe zouden dit wel lekkerder kunnen maken denk ik. bestel ze zeker allemaal bij :)