TheVapingRaven Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 (edited) Heb dit concentraat gemengd met 80/20 VG/PG met 0.6% nicotine. Smaakstof 10%. 3 dagen rijptijd. Beste review is gegeven door een vriend van me die nog niet zolang dampt. Zijn woorden "Nu ben ik verdorie gewoon een milkshake aan het roken". Kan daar weinig aan toevoegen. Duidelijke bananensmaak, duidelijk aanwezige romige smaak. Soepel maar toch nog altijd een lekker gier in de hals. (http://www.smokesmarter.nl/tpa-dx-banana-cream-aroma.html) Edited December 15, 2015 by DeRaaf 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diana66 Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Ik heb deze ook binnen gekregen. Ga het van de week ook eens maken. Lijkt me idd lekker. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiSK Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 (edited) Mijn zoon, die wel Miller's banaan lekker vind, vond deze ruiken naar schoonmaakmiddel!? Heb nu een 5ml flesje voor hem gemaakt - 10% smaakstof zoals VapingRaven adviseert. We zien wel over 3 dagen of het bevalt :) Edited April 10, 2016 by WiSK 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diana66 Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Zo die is klaar en staat al te steepen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted April 11, 2016 Author Share Posted April 11, 2016 22 hours ago, Diana66 said: Zo die is klaar en staat al te steepen Wordt met steepen beter, maar als je niet kunt wachten meteen te dampen! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted April 11, 2016 Author Share Posted April 11, 2016 Een kleine waarschuwing. Een vriend van me heeft deze geprobeerd in een gekloonde EVOD tank die hij daarna kon weggooien omdat de plastic tank kapot was gegaan. Bepaalde banaan aroma's schijnen bekende tankcracker te zijn!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diana66 Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Ik heb alleen tankjes van pyrex. Dus kan met een gerust hart dampen aan mn milkshake 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HaRon Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 6 minutes ago, TheVapingRaven said: Een kleine waarschuwing. Een vriend van me heeft deze geprobeerd in een gekloonde EVOD tank die hij daarna kon weggooien omdat de plastic tank kapot was gegaan. Bepaalde banaan aroma's schijnen bekende tankcracker te zijn!! Klopt. En de Banana Ripe van TPA (lekker hoor) is daar ook erg goed in. Weinig van nodig, maar wel meteen je spuitje uitspoelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christophe1982 Posted November 8, 2016 Share Posted November 8, 2016 Ik heb de "ongezonde" versie getest: banana cream tpa: mixed 20/10/16 op 15% en 85% VG 24/10 geproefd in mutation v4s-> volle smaak en mond. smaak zelf is vooral room met veel suiker en slechts lichte toets van banaan. geweldige stand alone op 4 dagen. heeft iets weg van een bananenmilkshake.wordt vervolgd, want vrees dat de zoetigheid erin alles gaat muten.. hopelijk niet.. 5/11/16 blijft lekker. Zachte zoete romige shake met vleugje banaan. 6/11/16 idem in de kanger sub. lekker volle mond. milkshake is echt wel het beste woord om dit te omschrijven. eentje waar ze dan zuinig zijn geweest met de banaan. paar druppeltjes banana ripe zouden dit wel lekkerder kunnen maken denk ik. bestel ze zeker allemaal bij :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts