TheVapingRaven Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Zou graag een eigen subforum zien voor DIY concentraten, zoals het review sub forum bij de kant en klare liquids. Heb nu vier reviews geplaatst waar ik ze eigenlijk niet vind thuishoren. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Dat is misschien geen gek idee @DeRaaf. Ik gooi het even in de groep. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted December 13, 2015 Author Share Posted December 13, 2015 Denk ook dat smaak concentraten met de komst van de TPD belangrijker gaan worden. Zou het persoonlijk erg handig vinden dat er een plek is waar je makkelijk(er) iets kunt opzoeken. Nu zou een review in het DIY een beetje verloren gaan tussen de vragen en recepten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Aldus geschiedde @DeRaaf. Onder DIY Liquids is nu een subforum DIY aroma reviews geplaatst. http://www.dampforum.nu/forum/312-diy-aroma-reviews/ Ik heb jouw reviews daar naar toe verhuisd. Als er nog meer topics zijn die daar beter passen, hoor ik dat graag. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted December 13, 2015 Author Share Posted December 13, 2015 1 minute ago, wahanassatta said: Aldus geschiedde @DeRaaf. Onder DIY Liquids is nu een subforum DIY aroma reviews geplaatst. http://www.dampforum.nu/forum/312-diy-aroma-reviews/ Ik heb jouw reviews daar naar toe verhuisd. Als er nog meer topics zijn die daar beter passen, hoor ik dat graag. Helemaal goed. Ga eens lopen grasduinen voor andere reviews in het DIY draadje Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted December 13, 2015 Author Share Posted December 13, 2015 En ondertussen kan ik alleen maar van mede forumleden vragen hun eigen reviews te schrijven natuurlijk! Persoonlijk zou ik graag één topic per smaak zien (dus niet één topic met het hele assortiment van b.v Inawera). Makkelijker als iemand specifiek een bepaalde smaak zoekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 1 minute ago, DeRaaf said: Persoonlijk zou ik graag één topic per smaak zien (dus niet één topic met het hele assortiment van b.v Inawera). Makkelijker als iemand specifiek een bepaalde smaak zoekt. We zijn het helemaal eens. Daarom heb ik in de omschrijving gezet: Elke review een eigen topic. Misschien moet ik daar Elk aroma een eigen topic van maken. Dat is duidelijker. Ga ik nog even veranderen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted December 13, 2015 Author Share Posted December 13, 2015 4 minutes ago, wahanassatta said: We zijn het helemaal eens. Daarom heb ik in de omschrijving gezet: Elke review een eigen topic. Misschien moet ik daar Elk aroma een eigen topic van maken. Dat is duidelijker. Ga ik nog even veranderen. En nu maar hopen dat het zich lekker gaat vullen met mooie reviews, zou voor mij namelijk erg waardevol kunnen worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Just now, DeRaaf said: En nu maar hopen dat het zich lekker gaat vullen met mooie reviews, zou voor mij namelijk erg waardevol kunnen worden. Je hebt in ieder geval een mooi begin gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erkki Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Goed plan ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoshuaB Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Nu al top! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Is het de bedoeling dat je daar dan je commentaar bij kan zetten of een andere banaan Brand benoemen ??? was even op dit Topic, en las je banaan cream van TPA vandaar mijn vraag :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 3 minutes ago, Meyeke52 said: Is het de bedoeling dat je daar dan je commentaar bij kan zetten of een andere banaan Brand benoemen ??? was even op dit Topic, en las je banaan cream van TPA vandaar mijn vraag :) Het is net als op de rest van ons fijne forum. Deel wat je wilt delen. Als je een on topic vraag, opmerking of suggestie hebt, kun je die er gewoon bij posten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted December 13, 2015 Author Share Posted December 13, 2015 (edited) 7 minutes ago, Meyeke52 said: Is het de bedoeling dat je daar dan je commentaar bij kan zetten of een andere banaan Brand benoemen ??? was even op dit Topic, en las je banaan cream van TPA vandaar mijn vraag :) Wat mij betreft helemaal goed. Al zou ik, als je echt een andere lekkere banaan smaak kent/hebt, er graag een eigen review van zien. Hoeven mensen niet in de review van de DX Banana cream van mij te duiken om daar, als voorbeeld, een review van de banaan van Inawera tegen te komen. Als je echter een eigen review van de DX Banana Cream hebt zou je de mijne kunnen aanvullen (of weerspreken). Maar wat mij betreft mag je ook je eigen review voor hetzelfde goedje plaatsen. Smaak is immers subjectief en ieder heeft zijn eigen mening Edited December 13, 2015 by DeRaaf 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Helemaal helder, @DeRaaf puik idee van je overigens, en leuk dat whanasatta ( heb ik het goed) dat er zo snel een topic staat :) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 @DeRaaf ik heb je ideeën omgezet in een paar richtlijnen. En daarbij natuurlijk gebruik gemaakt van het werk van @Sledge Zie: http://www.dampforum.nu/topic/29684-diy-aroma-reviews-lees-dit-eerst/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jip Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Top idee! Is misschien ook handig om een verdeling te maken in bv fruit, bakery, tabak, methol. Sommige aroma's hebben namen waar je nu niet direct uit kunt afleiden welke richting je moet denken. Of ff in de topicnaam vermelden dat het bv om een tabakaroma gaat. Idee? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted December 13, 2015 Author Share Posted December 13, 2015 2 minutes ago, wahanassatta said: @DeRaaf ik heb je ideeën omgezet in een paar richtlijnen. En daarbij natuurlijk gebruik gemaakt van het werk van @Sledge Zie: http://www.dampforum.nu/topic/29684-diy-aroma-reviews-lees-dit-eerst/ Fantastische!!!! Zou alleen de zin: "Het wordt gewaardeerd als de TS (Topic Starter) en daarmee 'beheerder' van het recept zijn openingspost bijwerkt met eventuele updates. (Bijvoorbeeld na een periode van steepen.)" veranderen in: "Het wordt gewaardeerd als de TS (Topic Starter) en daarmee 'beheerder' van de review zijn openingspost bijwerkt met eventuele updates. (Bijvoorbeeld na een periode van steepen.)" Gaat meer om reviews dan om recepten in mijn mening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Oh ja. Slordig kopieer werk van me. Val ik mooi door de mand. ; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted December 13, 2015 Author Share Posted December 13, 2015 3 minutes ago, Jip said: Top idee! Is misschien ook handig om een verdeling te maken in bv fruit, bakery, tabak, methol. Sommige aroma's hebben namen waar je nu niet direct uit kunt afleiden welke richting je moet denken. Of ff in de topicnaam vermelden dat het bv om een tabakaroma gaat. Idee? Lijkt me een goed idee als er heel erg veel reviews komen. Op het moment eerst maar eens bekijken hoe het gaat lopen is mijn mening. Just now, wahanassatta said: Oh ja. Slordig kopieer werk van me. Val ik mooi door de mand. ; ) We zijn er om elkaar te helpen niet al te hard te vallen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Ik heb het aangepast en meteen ook de suggestie va @Jip meegenomen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted December 13, 2015 Author Share Posted December 13, 2015 2 minutes ago, wahanassatta said: Ik heb het aangepast en meteen ook de suggestie va @Jip meegenomen. Ik heb persoonlijk nogal eens moeite met het indelen in een smaak categorie, zou het bijvoorbeeld echt niet kunnen bij die Absolum van Revolute . Je hebt ook concentraten die een kruising zijn van b.v tabak en fruit. Vind het op zich een prima idee, maakt het duidelijk. Maar misschien moet er een categorie bij van "niet in delen in een categorie"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Gaat helemaal goed, en nou te bedde jah :) Zzzzzzzzzzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 3 minutes ago, DeRaaf said: Ik heb persoonlijk nogal eens moeite met het indelen in een smaak categorie, zou het bijvoorbeeld echt niet kunnen bij die Absolum van Revolute . Je hebt ook concentraten die een kruising zijn van b.v tabak en fruit. Vind het op zich een prima idee, maakt het duidelijk. Maar misschien moet er een categorie bij van "niet in delen in een categorie"? Ik denk dat je dat dan ook op kunt lossen door twee categorieën te noemen. In jouw voorbeeld dan dus tabak/fruit. En als je het echt niet weet noem je ze gewoon alle drie. : ) Laten we maar even kijken hoe het loopt. Als we tegen gekke dingen aanlopen kunnen we e.e.a. altijd aanpassen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Tags gebruiken in de topic titel kan ook een oplossing zijn om eea verder onder te verdelen. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts