TheVapingRaven Posted December 14, 2015 Share Posted December 14, 2015 (edited) Gemengd 80/20 VG/PG, 0.6% Nicotine en 4% smaakstof. Plus minus 2 weken rijptijd Het concentraat ruikt erg sterk naar een, bij gebrek aan betere omschrijving, beetje benzine-achtige geur. Ook was ik door de geur een beetje bang dat het misselijkmakend zoet zou zijn. Dit concentraat heeft een behoorlijke rijptijd nodig in mijn ervaring. Ondanks de geur is het een prima smaak, mogelijk lichtelijk aan de kunstmatige kant. Volle plezierige room smaak/ervaring. Vanille is duidelijk aanwezig, de overtoon is een donkere karamelsmaak. Deze zit bij mij in de roulatie van liquids die ik een dag kan dampen zonder dat het begint te vervelen. Gebruik hem vooral in een tank bij een iets lager wattage (op een mechanische mod met een 1.2 ohm KayFun Lite). Erg leuk basis aroma, helemaal als je kijkt naar de prijs en hoe weinig smaakstof je nodig hebt. Zou ook weleens heel geschikt kunnen zijn als menger met iets van een tabak. Disclaimer (vanwege de room smaak/ervaring): Inawera geeft aan dat ze geen Diacetyl in hun aroma hebben zitten. Hoever dit klopt kan ik niet zeggen. (http://www.inawera.com/eflavour-yummy-classic-creme-brulee-10-ml-p-1920.html) Edited December 15, 2015 by DeRaaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDS Posted August 11, 2019 Share Posted August 11, 2019 Ik heb deze gemengd met Gold Ducaat tabac 2/3 creme brulle 1/3 Gold Ducaat 3mg nicotine Steeptijd : 1,5 uur in de ultrasone Heerlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts