Jump to content

Tiramisu - Inawera (Dessert, Drank)

TheVapingRaven

Recommended Posts

Gemengd 80/20 VG/PG, 0.6% Nicotine. 4% Smaakstof. 14 dagen gerijpt.

Eén uit het huis van Inawera die ik maar blijf bestellen.

Niet een super natuurgetrouwe Tiramisu. Ik mis een beetje het romige, het alcohol tintje zou een beetje meer mogen voor mijn smaak. Cacao/Chocolade is een beetje op de achtergrond. Maar de smaak is overduidelijk te herkennen als Tiramisu. Heel leuk budget aroma als je van 'Gebak' smaken houdt. 

Heeft een lange rijptijd nodig om zich te ontwikkelen, en hoe langer het staat hoe beter de smaak.

Kan het het best omschrijven als de leerling die altijd een dikke voldoende scoort maar als hij er echt voor zou gaan zitten dikke tienen zou halen. Een paar mensen die ik heb helpen overstappen van het roken naar het dampen hebben dat met deze smaak gedaan.

Disclaimer (vanwege de room smaak/ervaring): Inawera geeft aan dat ze geen Diacetyl in hun aroma hebben zitten. Hoever dit klopt kan ik niet zeggen.

(http://www.inawera.com/eflavour-tiramisu10-ml-p-541.html)

Edited by DeRaaf
  • Like 2

• 2 years later...

Helemaal eens met de review, INW Tiramisu is inderdaad een erg fijn sapje. Kan niet zeggen dat het overtuigend "tiramisu" is, maar wel een lekker koffie/chocolade/room-achtig koekje. Zoals vaak met sapjes komen alle smaken tegelijk en door elkaar, in plaats van helemaal gelaagd. Maar lekker is het wel, de smaken zijn goed in balans en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Een prima ADV.

• Like 1