Jump to content

First Pick (rebrand) - Suprem-E (Tabak, Noten)

Leo Bak

Recommended Posts

Deze rebrand van de First Pick is op het eerste gezicht een tabak-aroma. Zelf omschrijven ze het als een Virginia, dat komt aardig in de buurt. Maar dan proef ik er noten achteraan, licht hazelnoot, maar vooral amandel en een licht spoor van vanille. Ik had per ongeluk mijn tank drooggedept met amandel-wc-papier (miskoop, geen leesbril op in de supermarkt, geen aanrader!) en dacht aanvankelijk dat het daar door kwam, maar na grondig schoonmaken bleek die amandelsmaak echt aanwezig in het aroma, bijna Amaretto. Lekker maar vrij zoetig met ook een fors zoete geur. Je moet er wel 7% á 9% van gebruiken om hem te proeven, relatief duur aroma dus. Virginia met een Italiaans tintje.

Gemengd met 70PG - 30VG CdD base met 3mg nicotine, wat volgens mij een licht peperige smaak meegeeft.

Gekocht bij http://www.savevape.nl/nl/first-pick-rebrand.html

image.thumb.jpeg.0c3df83bc103aea26313ea0

Edited by Leo Bak
  • Like 2

Na 9 uur in de yoghurtmachine (ja ik leer veel hier) was hij al best lekker maar vooral amandel/amaretto, na 1 week kwam de hazelnoot en vanille opzetten, na 2 weken kwam de virginia goed door, heb nu nog 100 ml staan die al 3 weken gerijpt heeft, die ga ik van de week eens proberen, als ik wat nieuwe coils heb gemaakt.

• Like 1

• 2 months later...