wahanassatta Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Deze review is gekopiëerd uit http://www.dampforum.nu/topic/29131-testers-gevraagd/?page=3#comment-685683 om in de toekomst makkelijker teruggevonden te kunnen worden. Insane Havana De Havana heeft in de geur die typische chocoladetoon, die mij deed vrezen dat ook dit een aroma is dat niet naar tabak maar naar chocolade smaakt. (Zoals bijvoorbeeld LOTJ Tobacco.) In de smaak is dat gelukkig niet het geval. Hij zit er wel, maar in dit bouquet klopt het en begrijp ik ook wat al die andere fabrikanten met hun 'chocolade/tabakaroma's' hebben bedoeld. Na vier dagen is de kleur licht goudgeel/creme. De damp is licht droog. De smaak is mild en zacht maar wel nadrukkelijk aanwezig. Ik proef geen ondertonen of bijsmaken of wat dan ook, gewoon een volle mooie tabak. Mengverhoudingen en test set-up Ik heb de aroma's gemengd met 40PG/60VG op 6mg. Ik heb de aanbevolen dosis van 5% aangehouden. (De aromaflesjes bevatten 10ml en hebben een handig pipetje in de dop.) Na het mengen zijn de flesjes een uur of 6 in de yoghurtmaker geweest en daarna hebben ze nog 4 dagen gestaan tot de review. Ik test ze in de FeV3 in drippermodus met een SS-coil van .35Ohm, geschroefd op een PipelinePro2Plus die in TC modus op 235 graden Celcius en een wattage van 25 is ingesteld. De Insane Flavors zijn verkrijgbaar bij Savevape, wanneer is nog niet bekend. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Heb je ooit een Havanna sigaar gerookt? Zo ja, een beetje vergelijkbaar? Heb wat zitten grasduinen in mijn aroma verzameling en er zitten bijna geen tabakachtigen meer tussen. Heb wel weer eens zin in een echte mooie sigaar als ex-sigaar paffer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted December 15, 2015 Author Share Posted December 15, 2015 Nee. Nooit een Havana gerookt. Dus ik heb werkelijk geen flauw idee hoe dicht het bij 'the real thing' komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 3 minutes ago, wahanassatta said: Nee. Nooit een Havana gerookt. Dus ik heb werkelijk geen flauw idee hoe dicht het bij 'the real thing' komt. Wordt het afwachten totdat de aroma's op de markt komen. Heb het oorspronkelijke draadje een beetje in de gaten gehouden. Heeft me nieuwsgierig gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted December 15, 2015 Author Share Posted December 15, 2015 Het zijn inderdaad wel andere aroma's dan de gangbare. Ik ga er ook zeker nog een paar bestellen zodra Savevape ze in de winkel heeft. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts