wahanassatta Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Deze review is gekopiëerd uit http://www.dampforum.nu/topic/29131-testers-gevraagd/?page=3#comment-685683 om in de toekomst makkelijker teruggevonden te kunnen worden. Djerba De Djerba had bij de eerste geur-impressie direct mijn voorkeur. Vooral vanwege het kleine bloemetje dat ik meende waar te nemen in de achtergrond. En hij stelt me niet teleur. De smaak is vol en zacht. Ik proef een tabak met een subtiel zoet dropje dat een beetje tegen anijs aan schuurt. In de verte een bloemige achtergrond die wel aanwezig is maar totaal niet overheerst. Ik denk dat hier een drupje Geranium bij zit. De Djerba is minder droog dan de andere twee Insane aroma's die ik heb getest en nog lichter van kleur. Ondanks het zoetige/anijsachtige dropje is de totale impressie toch eerder pittig dan zoet. Mengverhoudingen en test set-up Ik heb de aroma's gemengd met 40PG/60VG op 6mg. Ik heb de aanbevolen dosis van 5% aangehouden. (De aromaflesjes bevatten 10ml en hebben een handig pipetje in de dop.) Na het mengen zijn de flesjes een uur of 6 in de yoghurtmaker geweest en daarna hebben ze nog 4 dagen gestaan tot de review. Ik test ze in de FeV3 in drippermodus met een SS-coil van .35Ohm, geschroefd op een PipelinePro2Plus die in TC modus op 235 graden Celcius en een wattage van 25 is ingesteld. De Insane Flavors zijn verkrijgbaar bij Savevape, wanneer is nog niet bekend. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts