TheVapingRaven Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Gemengd met 80%/20% VG/PG, 0.6% nicotine. Smaakstof 2%. Heeft een 3 a 4 weken kunnen rijpen. Een heerlijk aroma van een mild smakend vers gerookt hout, zwemmend in iets van een zoete, lichte caramel. Denk in de achtergrond ook iets sappigs en fruitigs te herkennen. Vind dit echt een heel erg moeilijk concentraat om te omschrijven omdat ik niets ken waar ik de smaak mee kan vergelijken. Dit was een lange tijd mijn ADV (All Day Vape) nadat ik een beetje uitgekeken raakte op tabaksmaken. Heb met moeite toch het label "Tabak" erop geplakt bij gebrek aan beter. Had Dark Fire al een tijdje niet meer gebruikt, nu ik het weer proef vraag ik me af waarom niet. Aanrader. Ook bij deze is de prijs kwaliteit verhouding perfect. o.a Te verkrijgen bij http://www.inaweraflavours.com/en/wera-garden-flavours/315-dark-fire.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted December 27, 2015 Author Share Posted December 27, 2015 Kan het zijn dat ik een heel lichte kaneel kan proeven? Proef het vooral als het watje in mijn druppel verdamper droog begint te raken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keesboor Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 Ik kijg maar geen smaak aan dit goedje, wat ik ook probeer. Meer aroma helpt niet, minder ook niet. Geen idee wat ik verkeerd doe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
L33ntje Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 4 minutes ago, Keesboor said: Ik kijg maar geen smaak aan dit goedje, wat ik ook probeer. Meer aroma helpt niet, minder ook niet. Geen idee wat ik verkeerd doe. 2% is een zuinig aroma ; over het algemeen heeft dit soort smaken echt de tijd nodig om te rijpen, minimaal een week of vier tot zes. Daarvoor smaakt het vaak naar niks, of nog niet lekker. Hoe lang heeft het inmiddels gerijpt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted August 29, 2018 Author Share Posted August 29, 2018 23 minutes ago, Keesboor said: Ik kijg maar geen smaak aan dit goedje, wat ik ook probeer. Meer aroma helpt niet, minder ook niet. Geen idee wat ik verkeerd doe. Wat @L33ntje zegt, dit is een aroma wat even de tijd nodig heeft om op smaak te komen in mijn ervaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keesboor Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Dan speelt het ongeduld me weer parten, zit nu op 2 weken steepen… Ik wacht af, bedankt voor de hulp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starrie Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Ik heb hier ook nog een flesje van staan, zal em weer eens mixen. Kan me herinneren dat het niks voor kinderen of zoetekauwen was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts