TheVapingRaven Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 (edited) Kayfun v4 (FastTech sku:2022100) Dit is mijn review van de goedkoopste Kayfun v4 kloon op FastTech. Wou eerst eens proberen of het ding wat voor me is voor ik op jacht ga naar een echte tweede hands of iets duurdere (betere?) kloon. In de eerste instantie had ik een probleem met dit ding waar ik niet snel een oplossing voor kon vinden op het FastTech forum of daarbuiten. Ik kon met geen mogelijkheid de vloeistof controle ring draaien waardoor HET grote voordeel van deze Kayfun ten opzichte van de Kayfun Lite verloren zou gaan, namelijk het bovenaf vullen. Na een beetje freubelen en gepruts toch een simpele oplossing gevonden zodat ik het ding normaal in gebruik kon nemen. DIe oplossing staat aan het eind van deze post. De foto's zijn gemaakt nadat ik het ding ongeveer een week in gebruik heb gehad. In die week geen rare dingen tegengekomen van lekken of iets anders. De o-ringen op dit ding zijn wel redelijk zwak, denk niet dat die een jaar intensief gebruik uithouden. Als je deze kloon koopt is het denk ik raadzaam om een goede set o-ringen mee te bestellen. Koop niet de kant en klare set op FastTech, die heb ik ook in huis gehaald en veel heb je daar niet aan. Daar zitten maar een paar o-ringen in die echt bruikbaar zijn. Hier een link naar de explosie tekening waar de goede o-ring maten op vermeld staan. Op de foto's haal ik de hele Kayfun uit elkaar, en probeer zoveel mogelijk de relevante zaken in beeld te brengen. Mocht je vragen hebben kun je ze altijd stellen. Wat zit er in de doos In de eerste plaats de explosie tekening: Dan de Kayfun zelf met vervangende tank secties en het zakje met extra's zit onder in het doosje. Het zakje met extra's: Inhoud van het zakje met extra's (een van de o-ringen is kapot): De "koperen" veer lijkt mij bij nadere inspectie meer een normale veer te zijn met een koper kleur. Kan het verkeerd hebben, maar het komt mij iets te glimmend over. Dan de meegeleverde stalen tank sectie. Het logo is licht laser gegraveerd, de rest van de graveringen zijn mooi afgewerkt en diep. De binnenkant van de tank is ook netjes afgewerkt: Dan de plastic tank. Ik ga geen uitspraak doen over het soort plastic, ben geen materiaal deskundige, maar het voelt goed en stevig aan. Wel zitten er nog losse plastic resten in het schroefdraad, maar mag geen probleem zijn die te verwijderen. Dan de Kayfun zelf (let niet op de liquid resten, hij is een week in gebruik geweest!!) Het logo is aanwezig en redelijk mooi en diep afgewerkt. Zoals je ziet zaten bij levering een paar krasjes en putjes op de Kayfun. Als ik een cijfer moest geven voor de afwerking dan is het toch een ruime voldoende met 8.5. Dan begin ik met de Kayfun van boven naar beneden af te breken. Als je de explosie tekening er naast houdt kun je denk ik wel zien welk onderdeel ik in de vingers heb. De drip tip. Mooi afgewerkt en comfortabel in mijn mening: De "Top Nut", ik denk dat deze voldoende is afgevlakt zodat de lucht bij het dicht draaien goed kan ontsnappen. Voor de rest ook netjes afgewerkt. Dan de bovenste afdekplaat. Ook goed afgewerkt. Dan wordt de de binnenkant van de tank zichtbaar (en als je het ding net krijgt komt je een licht aroma van machine olie tegemoet, even schoonmaken dus voor je het ding gaat gebruiken) De "bout" die de tank secties bij elkaar houdt: Bovenste tank sectie. De afsluitring doet zijn werk goed, en alles ziet er netjes afgewerkt uit: Het glas. Perfect! Past zonder problemen, geen scherpe randjes. Onderste tank sectie: Dan zien we de "schoorsteen". Op de foto's van FastTech lijkt dit gepolijst te zijn, is het echter niet (jammer, maar niet een groot probleem): Er zijn geruchten op het FastTech forum dat de vloeistof gaten soms niet uitgeboord zijn. Bij mij in ieder geval niet het geval. Had misschien wel een tikkeltje beter afgewerkt gemogen. Maar hé, het is de goedkoopste kloon! Aan de onderkant van de schoorsteen zijn de vloeistof gaten vlak afgewerkt zonder opstaande randjes waardoor de afsluitring goed dichtgedraaid kan worden (bekijk de video van Phil Busardo om de functie van de Kayfun v4 te begrijpen): Als de "schoorsteen" van het de tank is afgedraaid komt het bouwdek te voorschijn. De wikkeling die ik heb gebruikt deze week om het ding te testen (4 wikkelen van 0.20 NiCr draad om een staafje van 2mm. Komt uit op een 1.2 Ohm): Ik laat de watten aan de onderkant net de vloeistof gaten raken. Heb deze week geen "dry hit" of andere problemen gehad. Werkt perfect! Als je het ding nog verder uit elkaar schroeft is het handig nog even dit gedeelte van de video van Phil Busardo te bekijken; Hieronder zien we het bouwdek en de vloeistof afdicht ring. Dit is ook meteen de plek waar de meeste lekkage problemen met de Kayfun v4 klonen vandaan komen. Je ziet twee rode afdichtringen. De onderste ring zou te dun kunnen zijn om goed af te kunnen dichten. Het schijnt dat als je daar deze o-ring voor gebruikt het probleem vaak al verholpen is, je kunt ook een laagje of twee tandfloss onder de ring doen. Ik heb de onderste o-ring van mij met één laagje tandfloss voorzien voor de zekerheid en heb geen lekkage gehad. Dan houden we nog de basis van de Kayfun v4 over. In die basis zat bij mij het grote probleem van het niet kunnen draaien van de vloeistof afdicht ring. Om de basis nog verder uit elkaar te halen, schroeven we de positieve pin uit de 510 connectie. De pin die in deze kloon zit lijkt mij in tegenstelling tot de veer (uit het extra's zakje) wel van echt koper gemaakt: Dan kijken we van bovenaf in de basis. Daar zit de bout waar de 510 center pin van onderaf ingedraaid wordt. Gebruik nu de center pin om die bout eruit te trekken van de bovenkant: Dan zie je dat onder die bout een schroef verborgen zit. Zorg ervoor dat je die schroef bij het weer in elkaar zetten van de tank GOED en STEVIG aandraait. Doe je dat niet draait het ding los als je de vloeistof toevoer open en dicht draait. Gebruik een brede schroevendraaier voor deze schroef. Vervolgens is de rest van de Kayfun v4 basis uit elkaar te halen. Het deel hieronder was voor mij het probleem (leg aan het eind uit hoe ik het opgelost heb) Dan kunnen we de ring met de luchtgaten eraf halen: En vervolgen blijft eigenlijk alleen de 510 connectie basis over. Het schroefdraad daarvan is goed afgewerkt, en de isolator lijkt mij van iets van Delrin gemaakt (wit beetje zacht plastic): Om de tank weer in elkaar te zetten moet je de stappen hierboven in omgekeerde richting weer uit voeren (maar lijkt me logisch). OPLOSSING VAN MIJN PROBLEEM: Ik heb het probleem dat mijn Kayfun niet wou draaien opgelost door de plastic afdicht ring (#7 op explosie tekening) een beetje dunner te schuren. Helaas was dat een proces van een beetje schuren, de basis weer in elkaar zetten, proberen of het draait, zo niet weer uit elkaar schroeven, schuren, en weer in elkaar zetten, etc, etc. Let er bij het schuren op dat je de plastic ring zo vlak en gelijkmatig mogelijk schuurt. Zoals gezegd ik ben dit probleem verder weinig tegengekomen op het FastTech forum, weet dus niet hoeveel tanks dit probleem hebben. Om deze plastic ring gaat het: Ik heb een beetje grof schuurpapier gebruikt wat ik vlak op tafel heb gelegd, en heb daar de plastic ring overheen gehaald met draaiende beweging. Heb ook regelmatig de ring gedraaid onder mijn vingers om het zo gelijk mogelijk te bewerken. Zorg ervoor dat je ongeveer met gelijke kracht aan beider zijde van de plastic ring drukt met schuren (ik wou dat ik een video camera had om het beter uit te leggen): Edited January 3, 2016 by TheVapingRaven 19 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PhiWim Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Zeer duidelijke review met die foto's ,goed gedaan ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Canto52 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Top gedaan. Bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Wat een boel werk, deze recensie, dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 (edited) 1 hour ago, Karin Spaink said: Wat een boel werk, deze recensie, dank! Was inderdaad een beetje meer werk dan ik had ingepland (HET "nadeel" van de Kayfun v4, complex gebouwd om het zo simpel mogelijk in gebruik te maken), maar als je iets doet, doe het dan zo goed mogelijk. Persoonlijk vind ik het de moeite waard dit ding voor de prijs die Fasttech vraagt voor te stellen. Hoop dat mensen iets aan de info hebben. Edited January 3, 2016 by TheVapingRaven 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maatje Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Dank je wel voor deze zeer uitgebreide review, zeker nuttig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DX2 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Pfieuw daar heb je tijd en moeite in gestoken Top gedaan ! Krijg opeens veel zin om er 1 te bestellen . Is die van jou ook zo een grote zuiper ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 Just now, DX2 said: Pfieuw daar heb je tijd en moeite in gestoken Top gedaan ! Krijg opeens veel zin om er 1 te bestellen . Is die van jou ook zo een grote zuiper ? Geen grote zuiper, als ik hem s'ochtends vul (meestal rond 6 uur) dan is die tegen 8/9 uur s'avonds wel zo'n beetje leeg. 1.2 Ohm op een mechanische mod da's gemiddeld zo'n 12/13/14 Watt. Heb ook de luchttoevoer niet helemaal open. Scheelt allemaal. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasp3r Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Mooie review! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bas Vincent Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Mooi en duidelijk! Mooie post zeg! Daar is inderdaad een hoop werk in gaan zitten. Ik heb een clone van EHpro en ben ongeveer dezelfde problemen als jij tegengekomen. Ik heb inmiddels reserve onderdelen bij Svoemesto besteld, waaronder de long-mode en de sub-ohm kit. sindsdien is het mijn favoriete tank geworden! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martijn-v4 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Mooie duidelijk review, voor mij ook meteen duidelijk waarom ik bij dit soort RTA's toch wel de beurs trek en een echte koop. Hoop dat je er veel plezier van hebt ondanks de kleine eigenaardigheden. Ik vind het een heerlijke tank, op 1.1 ohm en 18 watt puft het heerlijk weg, smaak is ook uitstekend. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 2 minutes ago, martijn-v4 said: Mooie duidelijk review, voor mij ook meteen duidelijk waarom ik bij dit soort RTA's toch wel de beurs trek en een echte koop. Hoop dat je er veel plezier van hebt ondanks de kleine eigenaardigheden. Ik vind het een heerlijke tank, op 1.1 ohm en 18 watt puft het heerlijk weg, smaak is ook uitstekend. Die van mij doet het uitstekend nadat ik het vloeistof controle ring probleem eenmaal had opgelost. Geen last van lekkages verder gehad. Ik wou dat ik het geld kon vinden om me nog voor de TPD ingaat (je weet maar nooit wat er gaat gebeuren met de verkoop en import van hardware) alle originele tanks aan te schaffen die ik wil, gaat helaas echt niet gebeuren. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lageveld Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 46 minutes ago, martijn-v4 said: voor mij ook meteen duidelijk waarom ik bij dit soort RTA's toch wel de beurs trek en een echte koop Die begrijp ik niet helemaal, tenzij geschreven door iemand die het oplossen van een probleempje als dit, ziet als werk en voor het overige over een uurloon van 500+ euro kan beschikken. Ik heb er zelf 3 naar volle tevredenheid in gebruik. Alle 3 clonen waaronder de duurste en de goedkoopste variant. Na het goed vastdraaien van alles wat goed vast hoort, (en daarna dus ook geen last meer van de veelgenoemde schommelende weerstanden) vertoonden ze alle drie in meer of mindere mate het in de OP genoemde probleem. Ook ik had al snel de oorzaak ontdekt en indertijd op de door ts omschreven manier opgelost waarna ze alle drie probleemloos werkten. (Zal hier en daar nog wel te vinden zijn hier op forum want ik heb het meerdere keren vermeld.) Ik zou ze zo niet eens meteen uit elkaar houden zonder nauwkeurig op sommige, mij bekende details te letten. Wat ik dus graag zou willen weten is wat er, na de fix, nu zoveel beter is aan het origineel. Ook lees ik regelmatig over mensen die reserveonderdelen aanschaffen, maar daar zit het gewraakte ringetje nooit bij. Iemand een idee of een adres waar dit wél te koop is? Aan de topfil mogelijkheid hecht ik trouwens persoonlijk niet zoveel waarde. Sterker nog, ik vul bijna altijd via de onderkant. Dat scheelt een hoop gedraai. Alleen wanneer ik bij uitzondering eens wil vullen via een flesje zonder naald is het wel handig om ook vanaf de bovenkant te kunnen vullen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jpeeters59 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Mooie review met duidelijke fotos . Ik heb dezelfde van Ehpro geen problemen met lekkage of iets dergelijks. Gebruik hem dagelijks met een khantal clapton coil 1 ohm op 15 watt met de istick 30 watt. Smaak voortreffelijk en behoorlijke wolken. Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
martijn-v4 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 voor mij ook meteen duidelijk waarom ik bij dit soort RTA's toch wel de beurs trek en een echte koop Die begrijp ik niet helemaal, tenzij geschreven door iemand die het oplossen van een probleempje als dit, ziet als werk en voor het overige over een uurloon van 500+ euro kan beschikken. Dat is vervelend, dat je het niet begrijpt. Je slaat overigens met volle overgave de plank mis v.w.b. de observatie, ik vind jouw argumenten niets toevoegen aan deze review. Ik maak zelf wel uit waar ik mijn zuur verdiende centen aan uitgeef en misschien heb ik inderdaad wel een filmsterren salaris en ik word ik al moe van het denken aan werk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BurmaShave Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 https://www.fasttech.com/p/2022100 Dit was was de eerste v4 clone verkrijgbaar op FT. ( en dus nog steeds verkrijgbaar ) De clone was er binnen 7 dagen nadat de orginele uit was. Als KF lite+ liefhebber wilde ik toch eerst even een kloontje van de v4 testen. Heb er ( ruim een jaar geleden ) $ 26,39 voor betaald. En daarvan hij is elke cent waard gebleken. Iets dikkere o-ring ( nr.16 ) geplaats en ringetje nr.7 iets dunner geschuurd. Hij doet nog steeds dienst hier. Heb er ondertussen wel 3 broertjes bij gekocht. De iets duurdere clones ( Infinite en HOTCIG ) zijn beter in de afwerking en hoef je ( in mijn geval ) niets aan te pongelen. Ze dampen echter allemaal hetzelfde. Door deze puike review gaan misschien nog meer mensen voor echt heel weinig geld genieten van een geweldig damp apparaatje. Sandpaper and dentalflos not included. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lageveld Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 48 minutes ago, martijn-v4 said: Dat is vervelend, dat je het niet begrijpt. Je slaat overigens met volle overgave de plank mis v.w.b. de observatie, ik vind jouw argumenten niets toevoegen aan deze review. ... Mijn vraag was nu juist wáár ik die plank precies mis sla v.w.b. de Kayfun. Ik zie geen antwoord, laat staan een toevoeging van joúw kant aan het geheel. Verder beargumenteer ik helemaal niets maar omschrijf slechts mijn ervaringen als toevoeging. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martijn-v4 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Dat is vervelend, dat je het niet begrijpt. Je slaat overigens met volle overgave de plank mis v.w.b. de observatie, ik vind jouw argumenten niets toevoegen aan deze review. ... Mijn vraag was nu juist wáár ik die plank precies mis sla v.w.b. de Kayfun. Ik zie geen antwoord, laat staan een toevoeging van joúw kant aan het geheel. Verder beargumenteer ik helemaal niets maar omschrijf slechts mijn ervaringen als toevoeging. Ik kan je alleen het advies geven nogmaals jouw reactie te lezen en vervolgens mijn reactie. Hier laat ik het verder bij en wil nogmaals benadrukken dat het een nette en informatieve review was/is. [emoji1] Link to comment Share on other sites More sharing options...
lageveld Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Geen antwoord dus. Nou ja, geen antwoord is ook een antwoord. 22 minutes ago, martijn-v4 said: Hier laat ik het verder bij en wil nogmaals benadrukken dat het een nette en informatieve review was/is. En met dit zijn we het uiteraard volledig eens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jpeeters59 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Om nog even terug te komen wat betreft het lekken van je kayfun. Heb je wel eens geprobeerd een andere manier van wicken ik had namelijk de eerste paar keren beetje lekkage en een slurpend geluid. Beetje gaan testen met wicks en het blijkt dat je niet te strak moet wicken en ook weer niet te los. Mijn ervaring is dat de wick strak in de coill moet zitten en de uit einde fluffie en niet teveel katoen gebruiken. Op youtube is over deze methoden ee filmpje te vinden. Scottisch roll genaamd. Hoop dat je hier iets aan hebt. Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 (edited) Mogelijk dat iemand een commentaar kan geven of dit alle o-ringen zijn die je nodig hebt als reserve voor deze tank? Gaan dan bij mijn volgende bestelling meekomen. Explosie tekening er even bij gepakt: Voor o-ring #6 -> https://www.fasttech.com/product/2167600 (19mm * 17mm * 1mm) (buitenste diameter * binnenste diameter * dikte) Voor #16 -> https://www.fasttech.com/product/2167700 (14mm * 11mm * 1.5mm) Voor #18 (geen kunnen vinden op FastTech hoop dat volgende past) -> Je kunt dezelfde als #16 gebruiken met volgende tip van @BurmaShave (http://www.dampforum.nu/topic/30094-foto-review-kayfun-v4-fasttech-sku2022100/?do=findComment&comment=697717) Voor #27 en #34 -> https://www.fasttech.com/product/2167600 (19mm, 17mm, 1mm) Voor #29 en #31 -> https://www.fasttech.com/product/2168000 (22mm, 19mm, 1,5mm) Voor #36 -> https://www.fasttech.com/product/2071201 (8mm, 5mm, 1,5mm) Voor #37 -> https://www.fasttech.com/product/2066606 (12mm, 10mm, 1mm) Ik ben er vooral onzeker over of ik de binnenste en buitenste diameter niet door elkaar haal. Heb geen zelf drip tip o-ring vervanging nodig maar deze (https://www.fasttech.com/product/1490203 (9mm , 6mm, 1,5 mm)) zouden moeten werken daarvoor Edited January 3, 2016 by TheVapingRaven 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BurmaShave Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 35 minutes ago, TheVapingRaven said: Mogelijk dat iemand een commentaar kan geven of dit alle o-ringen zijn die je nodig hebt als reserve voor deze tank? Gaan dan bij mijn volgende bestelling meekomen. Voor #18 (geen kunnen vinden op FastTech hoop dat volgende past) -> https://www.fasttech.com/product/1490201 (12mm, 9,2mm, 1,4mm) Ik ben er vooral onzeker over of ik de binnenste en buitenste diameter niet door elkaar haal. Heb geen zelf drip tip o-ring vervanging nodig maar deze (https://www.fasttech.com/product/2168201) zouden moeten werken daarvoor Alles goed muv het linkje voor : -o-ring nr # 18 ---> deze zal te klein zijn waardoor liquid langs dampkamertje via de bovenkant naar de coil zal gaan stromen. ( grotere o-ring 14x11x1,5 zal wel werken als je deze beetje dunner schuurt ) -en het linkje voor de drip tip is ook niet goed. ----> juiste maat is 9x6x1,5 mm ( heeft FT ook niet maar deze zullen ook werken, misschien weer klein beetje schuren https://www.fasttech.com/product/1490203 ) alle maten gegeven door Svoëmesto zijn gegeven in binnenmaat / diameter ( zo doet ook de hele pakking industrie dit ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted January 3, 2016 Author Share Posted January 3, 2016 3 minutes ago, BurmaShave said: Alles goed muv het linkje voor : -o-ring nr # 18 ---> deze zal te klein zijn waardoor liquid langs dampkamertje via de bovenkant naar de coil zal gaan stromen. ( dikkere o-ring 14x11x1,5 zal wel werken als je deze beetje dunner schuurt ) -en het linkje voor de drip tip is ook niet goed. ----> juiste maat is 9x6x1,5 mm ( heeft FT ook niet maar deze zullen ook werken, misschien weer klein beetje schuren https://www.fasttech.com/product/1490203 ) alle maten gegeven door Svoëmesto zijn gegeven in binnenmaat / diameter ( zo doet ook de hele pakking industrie dit ) Dus voor #18 kun je dezelfde o-ring gebruiken met mogelijk een beetje aanpassen als #16? Heb de drip tip link aangepast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BurmaShave Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 7 minutes ago, TheVapingRaven said: Dus voor #18 kun je dezelfde o-ring gebruiken met mogelijk een beetje aanpassen als #16? Heb de drip tip link aangepast. Yes. zal iets te groot zijn maar dan schuif je de o-ring op een iets groter boortje. ( zodat ie goed vast zit ) Boortje op accuboormachine, fijn schuurpapier tussen de vingers en draaien maar. Als de chimney/tank gedeelte er overheen gaat met een beetje weerstand zit je goed. je kan natuurlijk ook elders kijken naar precies de goeie maat, maar ben er vrij zeker van dat je met FT zo een heel eind komt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted January 24, 2016 Author Share Posted January 24, 2016 (edited) @Embryo1 De Kayfun in deze fotoreview heb ik lek vrij gekregen door onder o-ring #16 (op de explosie tekening) twee wikkelingen met tandfloss te doen. Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg? Ik heb gister een tweede Kayfun kloon binnengekregen van dit type, en heb daar een nieuwe o-ring op gemonteerd namelijk deze -> https://www.fasttech.com/products/2167700 (kreeg ik gister ook pas binnen) Na een dag gebruik nog geen lekkage gehad met de nieuwe o-ring. Maar een dag gebruik is misschien iets te kort voor een definitief "het lekt niet meer". Edited January 24, 2016 by TheVapingRaven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts