Johnnybegood_59 Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Als ik mijn handtekening wil aanpassen krijg ik een foutmelding. Too many lines, terwijl ik gewoon net als nu 3 regels gebruik ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 4 minutes ago, Johnnybegood_59 said: Als ik mijn handtekening wil aanpassen krijg ik een foutmelding. Too many lines, terwijl ik gewoon net als nu 3 regels gebruik ??? Er staan alleen een heleboel lege regels onder, aan je huidige handtekening te zien, en die worden kennelijk meegeteld Even alles verwijderen, nieuwe handtekening erin, opslaan, klaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Klik eens zover als mogelijk is onder in het witte veld, waarschijnlijk zie je dan de cursor lager knipperen als waar je wilt typen ? Met backspace even terug en voila.... Oftewel, ik vermoed dat er al 'enters' of 'returns' geklikt zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnnybegood_59 Posted January 7, 2016 Author Share Posted January 7, 2016 Thnxs heren, opgelost. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lageveld Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Waarna ik me dan weer af vraag wat veel leden er toe beweegt om de door hen gebruikte hardware middels een onderschrift te spuien. Soms ellenlange lijsten zelfs die storend (en uiteraard repeterend) veel plek innemen. Niet eens een verwijt, gewoon een serieuze vraag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Antwoord daarop heb ik niet voor je, zie daar ook niet zo het nut van in. Maar goed, anderen misschien weer wel. (Moest ik dat doen dan heb ik onderhand een volledige pagina nodig...) Wat wel fijn is nu, je kunt per lid aangeven of die handtekening verborgen moet worden, of je kiest ervoor om álle handtekeningen te verbergen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lageveld Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Aha, toch weer wat geleerd vandaag. Tnx. Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesmees Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Ik heb nav. dit topic mn handtekening 'geupdated', ik vind bij veel onderwerpen leuk om te zien en soms belangrijk, waarmee de ervaringen worden opgedaan. Ook zou ik t fijn vinden, als iedereen zijn woonplaats zou vermelden, t kan soms helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lageveld Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 (edited) Daar heb je inderdaad wel een punt @keesmees. Maar dan zou iedereen dat eigenlijk (beknopt) moeten doen wil het echt van waarde worden. En dat laatste ben ik helemaal roerend met je eens. Edited January 7, 2016 by lageveld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesmees Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Tja, als iedereen die dit leest meedoet, komt t vanzelf. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 De hardware in de handtekening wordt op sommige fora erg gewaardeerd. Gewoon omdat men dan ziet met wie je over wat kan praten. Ook wordt het wel eens gedaan om te patsen. Ik zou me dr niet te druk om maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JD. Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Ontvangen en gegeven likes net voor de update vanochtend verdwenen? Meer mensen die dat gemerkt hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 1 minute ago, ʁowɑ said: Ontvangen en gegeven likes net voor de update vanochtend verdwenen? Meer mensen die dat gemerkt hebben? Ik ben er ook een paar kwijt geloof ik ja. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JD. Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Ah ok.. Ligt niet aan mijn geheugen dan. ;) Btw, excuse.. verkeerde topic. Misschien toch iets niet pluis met me. :S 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts