Jump to content

Handtekening aanpassen

Recommended Posts

4 minutes ago, Johnnybegood_59 said:

Als ik mijn handtekening wil aanpassen krijg ik een foutmelding.
Too many lines, terwijl ik gewoon net als nu 3 regels gebruik ???

Er staan alleen een heleboel lege regels onder, aan je huidige handtekening te zien, en die worden kennelijk meegeteld :wink 

Even alles verwijderen, nieuwe handtekening erin, opslaan, klaar! :duim 

Klik eens zover als mogelijk is onder in het witte veld, waarschijnlijk zie je dan de cursor lager knipperen als waar je wilt typen ?

Met backspace even terug en voila....

Oftewel, ik vermoed dat er al 'enters' of 'returns' geklikt zijn...

Waarna ik me dan weer af vraag wat veel leden er toe beweegt om de door hen gebruikte hardware middels een onderschrift te spuien. Soms ellenlange lijsten zelfs die storend (en uiteraard repeterend) veel plek innemen. 

Niet eens een verwijt, gewoon een serieuze vraag. 

Antwoord daarop heb ik niet voor je, zie daar ook niet zo het nut van in. Maar goed, anderen misschien weer wel. (Moest ik dat doen dan heb ik onderhand een volledige pagina nodig...)

Wat wel fijn is nu, je kunt per lid aangeven of die handtekening verborgen moet worden, of je kiest ervoor om álle handtekeningen te verbergen.

Ik heb nav. dit topic mn handtekening 'geupdated', ik vind bij veel onderwerpen leuk om te zien en soms belangrijk, waarmee de ervaringen worden opgedaan.

Ook zou ik t fijn vinden, als iedereen zijn woonplaats zou vermelden, t kan soms helpen.