Jump to content

Melody box, iemand?

martijn-v4

Recommended Posts

Ik zit al een tijd te loeren naar deze mod (kloon):

https://www.fasttech.com/products/3039/10016342/3813601-mellody-plus-box-styled-60w-tc-vw-apv-box-mod

In de omschrijving staat dat de box van jade gemaakt is, met uitzondering van kleine onderdelen. Heeft iemand deze mod in zijn bezit (de kloon bedoel) en is het echt jade of is het kunstof? Ik ben aardig gecharmeerd van deze mod, puur vanwege zijn, in mijn ogen, nostalgische uitstraling.

Thanks gentlemen. Ik had al een vermoeden dat het niet 100% jade zou zijn, overigens geen onoverkomelijk probleem. Het gaat mij primair om de looks, 100% jade zou ook niet handig zijn, je tikt hem ergens tegen aan en er breekt een stuk uit, wedden?

Thanks gentlemen. Ik had al een vermoeden dat het niet 100% jade zou zijn, overigens geen onoverkomelijk probleem. Het gaat mij primair om de looks, 100% jade zou ook niet handig zijn, je tikt hem ergens tegen aan en er breekt een stuk uit, wedden?

Potje wedden, leuk. Flesje Liquid dattie nie breekt? ;p

6 minutes ago, Rickw57 said:

Verdorie, werd net zo leuk.

Nou, ga je m kopen of nie? Anders neem ik m

Jazeker, maar dat mag jou er niet van weerhouden er ook een te kopen. Ik neem een rode en jij? Oh shoot ik bestel net de laatste, heb je toch even vette pech.