martijn-v4 Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Ik zit al een tijd te loeren naar deze mod (kloon): https://www.fasttech.com/products/3039/10016342/3813601-mellody-plus-box-styled-60w-tc-vw-apv-box-mod In de omschrijving staat dat de box van jade gemaakt is, met uitzondering van kleine onderdelen. Heeft iemand deze mod in zijn bezit (de kloon bedoel) en is het echt jade of is het kunstof? Ik ben aardig gecharmeerd van deze mod, puur vanwege zijn, in mijn ogen, nostalgische uitstraling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickw57 Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 @balling had jij er niet één? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Smoke Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 @martijn-v4 Deze Mod is gemaakt van de z.g. Hybride Stone dat zijn in dit geval afval stukjes JADE gegoten in kunststof, ziet er wel leuk uit 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martijn-v4 Posted January 10, 2016 Author Share Posted January 10, 2016 Thanks gentlemen. Ik had al een vermoeden dat het niet 100% jade zou zijn, overigens geen onoverkomelijk probleem. Het gaat mij primair om de looks, 100% jade zou ook niet handig zijn, je tikt hem ergens tegen aan en er breekt een stuk uit, wedden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickw57 Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Thanks gentlemen. Ik had al een vermoeden dat het niet 100% jade zou zijn, overigens geen onoverkomelijk probleem. Het gaat mij primair om de looks, 100% jade zou ook niet handig zijn, je tikt hem ergens tegen aan en er breekt een stuk uit, wedden? Potje wedden, leuk. Flesje Liquid dattie nie breekt? ;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
martijn-v4 Posted January 10, 2016 Author Share Posted January 10, 2016 1 minute ago, Rickw57 said: Potje wedden, leuk. Flesje Liquid dattie nie breekt? ;p Ik pas, nu al. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickw57 Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Potje wedden, leuk. Flesje Liquid dattie nie breekt? ;p Ik pas, nu al. Verdorie, werd net zo leuk. Nou, ga je m kopen of nie? Anders neem ik m Link to comment Share on other sites More sharing options...
martijn-v4 Posted January 10, 2016 Author Share Posted January 10, 2016 6 minutes ago, Rickw57 said: Verdorie, werd net zo leuk. Nou, ga je m kopen of nie? Anders neem ik m Jazeker, maar dat mag jou er niet van weerhouden er ook een te kopen. Ik neem een rode en jij? Oh shoot ik bestel net de laatste, heb je toch even vette pech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickw57 Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Verdorie, werd net zo leuk. Nou, ga je m kopen of nie? Anders neem ik m Jazeker, maar dat mag jou er niet van weerhouden er ook een te kopen. Ik neem een rode en jij? Oh shoot ik bestel net de laatste, heb je toch even vette pech. :( 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
balling Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 1 hour ago, Rickw57 said: @balling had jij er niet één? Klopt! Ik heb de notenhouten van Focalecig. Staat nu bij promotions. De chip is so, so. Delay bij boot van zo'n 1 sec. Tc en Ohm is redelijk tot goed. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts