TheVapingRaven Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 (edited) Gemengd 80/20 VG/PG, 0.6% nicotine (6mg) met 4.5% procent smaakstof. Heeft een beetje rijp tijd nodig. Ik laat het meestal op een natuurlijke manier (op donkere, beetje warme plek) 2 weken rijpen. Heb de afgelopen week hier 6 tanks van naar binnengewerkt, ik kan maar niet achterhalen wat de achtergrondtonen zijn. Dit is een vanille smaak. Een stevige, duidelijk aanwezig, natuurlijke vanille. Het is vanille bij het inademen, het is vanille bij het uitademen. Dit is echter niet een vanille smaak die verder niets te bieden heeft, er zit iets van een noot/tabak/biscuit in de verre achtergrond die de vanille heel erg prettig complimenteert. Ik zou niet willen zeggen dat dit een natuurgetrouwe vanille pijptabak is, de tabaksnoten in dit aroma zorgen er echter wel voor dat de smaak niet vervalt in het verplicht elke dag vanille ijs moeten eten tot je het niet meer kunt zien of ruiken. Vind het een erg plezierig aroma om s'avonds na een lekker maaltijd naast het toetje te dampen, om vervolgens op de bank met een glaasje cognac er de avond mee door te komen. Had ik al verteld dat het naar vanille smaakt? Gedachte die bij me opkomt als ik het damp? Zittend op een Chesterfield bank in een chique Engelse heren club, naast me een hoge hoed, in mijn rechterhand een elegante lange leespijp, in mijn linkerhand een goed boek. o.a te koop bij -> http://www.inawera.com/eflavour-vanilla-for-pipe-10-ml-p-715.html Edited January 11, 2016 by TheVapingRaven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maatje Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Op het lijstje voor de volgende bestelling, klinkt heel lekker. Goede review weer. (alleen die herenclub... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted January 11, 2016 Author Share Posted January 11, 2016 (edited) 34 minutes ago, Maatje said: Op het lijstje voor de volgende bestelling, klinkt heel lekker. Goede review weer. (alleen die herenclub... ) Ben benieuwd wat je er van vind. Was vergeten in de review te zetten hoelang ik het heb laten rijpen, ongeveer 2 twee weken (komt nog in de openingspost te staan). Heeft het ook wel nodig denk ik. De vloeistof gaat echt van een heldere licht gele kleur naar bijna een diep donker rood. Edited January 11, 2016 by TheVapingRaven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maatje Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Je maakt me nu wel erg nieuwsgierig. Het is dat ik net besteld heb al, kan dus nog een paar weekjes duren voor ik weer bestel. Maar dan hoor je het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts