Guest Taranis Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Vorige week kreeg ik na een tijdje wachten mijn nieuwe iStick 60W TC binnen met Melo 2 tank. Ik had hiervoor een iStick 20W met Kanger protank 3 (met aircontrolvalve2), dus had een goed gevoel bij de nieuwe set-up. Mijn ervaring tot nu toe is super! De mod is makkelijk in gebruik, schermpje is duidelijk af te lezen en de mod is van goede kwaliteit. Het enigste waar ik in het begin een beetje "last" mee had was het batterijklepje eraf halen... Hier had ik echter snel een handigheidje voor gevonden. Enige minpunt wat ik tot nu toe heb gevonden is dat de batterij snel leeg gaat (in VW mode). Ik gebruik op dit moment een LG H2 2100MAH en moet ongeveer 2x per dag wisselen. Op TC mode weet ik het nog niet omdat ik dat nog niet gedaan heb :). En dan de tank: De Melo2. Ook met deze tank alleen maar goede resultaten! Geen lekkage of wat dan ook. Ik sluit eerst de aircontrol compleet af alvorens ik hem bijvul (in het begin vergat ik nog wel eens om de aircontrol weer open te zetten..... Topfill niet gewend hahaha). De aircontrol is super. Verdraaid niet als je hem bijvoorbeeld in de binnenzak stopt, maar is wel lekker licht in het verstellen ervan. Ik heb nu de 0.30Ohm coil erin zitten (bijna een week) en deze doet het perfect. Damp hem tussen de 30 en 40 watt. Coil heeft wel een break-in period (bij mij was dat 1 tankje) maar daarna perfect! Ik heb de aircontrol eigenlijk altijd helemaal open (direct lung hit) en vind dit zeer prettig. Produceert veel damp EN smaak (damp doorgaans 50/50 blends). In de doos waar het in kwam zitten wat extra's: 2 sets o-ringen (rode en blauwe. Transparante zitten al in de tank), 3 coils (1NI coil 0.15Ohm, 1TI coil 0.50Ohm en 1 Kanthal coil 0.30Ohm welke al in de Melo2 zit) en natuurlijk de standaard USB kabel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Taranis Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 De reden voor dit type batterij is eigenlijk simpel. Ik heb de mod etc. besteld bij Gearbest inclusief 18650's van 3000Mah. Echter zijn deze nog onderweg en kon ik niet wachten om de mod te proberen (dus heb ik snel even een 18650 besteld :D ). V.w.b verleiding weerstaan om meer aankopen te gaan doen.... Ik weet niet of dat gaat lukken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts