Vapeco Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Is er wellicht een storing in het notificatie gedeelte ? Het valt mij op dat ik ineens geen notificaties krijg bij het belletje bovenin van threads die ik volg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted January 13, 2016 Share Posted January 13, 2016 19 hours ago, Beschier said: Is er wellicht een storing in het notificatie gedeelte ? Het valt mij op dat ik ineens geen notificaties krijg bij het belletje bovenin van threads die ik volg. Nog niks van gemerkt. Misschien even bij je instellingen kijken. Er is een kleine update geweest en updates op dit forum willen op de een of andere manier elke keer een beetje rommelen bij de notificaties. Of had je daar al gekeken? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapeco Posted January 13, 2016 Author Share Posted January 13, 2016 Bedankt voor je reactie, en nee ik had nog niet gekeken, maar kreeg van deze reactie wel een notificatie, zal voor ik er weer over begin ook wel eens andere browsers proberen e.d., als het niet een bekend probleem is ligt het ongetwijfeld aan mijn software of instellingen. komt goed :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapeco Posted January 14, 2016 Author Share Posted January 14, 2016 Als je een topic volgt en aanvinkt 'do not send me any notifications' dan zou je toch niet per email maar wél gewoon bovenin bij het belletje een notificatie moeten krijgen ? ik heb namelijk net een nieuw topic aangemaakt, follow gedaan en dat 'do not send' aangevinkt, en er kwam ook 'your follow preferences have been updated' (wat soms niet komt dan blijft er een zandlopertje staan) en zie dat er een reactie is maar kreeg geen enkele melding. en toen jij @wahanassatta de reactie hierboven gaf kreeg ik dat wel, terwijl nu follow van dit onderwerp helemaal uit stond ineens. lastig te achterhalen wat het nou kan zijn , hoop dat anderen dit lezen en dit misschien herkennen. ik gebruik windows 10 en meestal microsoft edge als browser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Dat kun je ook instellen @Beschier. Als je naar 'manage followed content' gaat kun je per topic aangeven hoe je notificaties gebeuren. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapeco Posted January 14, 2016 Author Share Posted January 14, 2016 @wahanassatta thanks, maar hoe kom ik in Manage Followed Content svp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahanassatta Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Rechtsbovenin, op je eigen naam klikken, dan staat de optie erbij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapeco Posted January 14, 2016 Author Share Posted January 14, 2016 oh ik zie dat het hier in het nederlands staat, dan heet het 'volgende topics' maar daar kun je hetzelfde instellen en staan de topics gewoon op volgen, en do not send... aangevinkt nou ja, zal wel es avondje in Firefox gaan testen want krijg soms wel en soms geen notificatie van iets iig bedankt voor je tijd en uitleg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts