Jump to content

Notificaties

Recommended Posts

19 hours ago, Beschier said:

Is er wellicht een storing in het notificatie gedeelte ?  Het valt mij op dat ik ineens geen notificaties krijg bij het belletje bovenin van threads die ik volg.

Nog niks van gemerkt. Misschien even bij je instellingen kijken. Er is een kleine update geweest en updates op dit forum willen op de een of andere manier elke keer een beetje rommelen bij de notificaties. Of had je daar al gekeken?

• Like 1

Bedankt voor je reactie, en nee ik had nog niet gekeken, maar kreeg van deze reactie wel een notificatie, zal voor ik er weer over begin ook wel eens andere browsers proberen e.d., als het niet een bekend probleem is ligt het ongetwijfeld aan mijn software of instellingen.  komt goed :)

• Like 1

Als je een topic volgt en aanvinkt 'do not send me any notifications' dan zou je toch niet per email maar wél gewoon bovenin bij het belletje een notificatie moeten krijgen ?

ik heb namelijk net een nieuw topic aangemaakt, follow gedaan en dat 'do not send' aangevinkt, en er kwam ook 'your follow preferences have been updated' (wat soms niet komt dan blijft er een zandlopertje staan) en zie dat er een reactie is maar kreeg geen enkele melding. 

en toen jij @wahanassatta de reactie hierboven gaf kreeg ik dat wel, terwijl nu follow van dit onderwerp helemaal uit stond ineens.

lastig te achterhalen wat het nou kan zijn ,  hoop dat anderen dit lezen en dit misschien herkennen.

ik gebruik windows 10 en meestal microsoft edge als browser.

oh ik zie dat het hier in het nederlands staat, dan heet het 'volgende topics' maar daar kun je hetzelfde instellen en staan de topics gewoon op volgen, en do not send... aangevinkt

nou ja, zal wel es avondje in Firefox gaan testen want krijg soms wel en soms geen notificatie van iets

iig bedankt voor je tijd en uitleg

• Like 1