elja Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Ik had wat geschreven in dit draadje:http://www.dampforum.nu/topic/30627-waarom-zo-preuts/ Maar nu zie ik alleen een foutmelding: Sorry, there is a problem You do not have permission to view this content. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Dan is het topic hoogstwaarschijnlijk verhuisd naar het verkneukelkastje van het FBT. Die zijn dol op viezerikjes 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterMike Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 is naar de relkeet 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 29 minutes ago, MisterMike said: is naar de relkeet Niet de rukkeet? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elja Posted January 30, 2016 Author Share Posted January 30, 2016 (edited) Kijk dat gebeurde de eerste keer ook. Toen had ik een stuk interessante discussie die naar de relkeet verplaatst wordt. Er werden mij zaken over batterijen uitgelegd, maar staat dus nu in de relkeet. In dit geval had ik een grapje gemaakt. dus maakt niet zoveel uit. Maar eigenlijk vind ik niet dat zomaar dat soort zaken in de relkeet geplaatst worden, als dat niets met de relkeet van doen heeft. Ik kom er nu achter omdat ik een melding krijg. maar die melding kan ik dan niet meer gewoon bekijken. Verwijder dan de dingen die niet kunnen lijkt me, of laat de dingen die wel kunnen zichtbaar. Heb het gevoeld dat ik het niet helder uitleg. Ik heb bewust gekozen voor geen toegang tot de relkeet. Ik plaats in topics die niet in de relkeet staan. Dan horen die ook niet in de relkeet geplaatst te worden in mijn beleving. Er is nu een scheiding tussen wel en niet. In niet wordt beheer gedaan. In de relkeet niet. Doe dat dan!! Doe dan beheer in de niet relkeet topics. Maar plaats geen topics die daar niet in geplaatst zijn in. Want daar heb ik niet voor gekozen. En ook anderen. Ik plaats in topics waar ik van uit gaan dat er beheer op gedaan wordt. Edited January 30, 2016 by elja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Ik vermoed dat het beheer deze keuze heeft gemaakt om te voorkomen dat de argeloze nieuweling zich niet te pletter schrikt over het niveau van dit forum. Het topic had ook gewoon verwijderd kunnen worden maar men koos hier blijkbaar voor. Nou ja, alles beter dan dit soort zaken in de open lucht toch? Ik ben ook geen lid van de relkeet maar k geloof ook niet dat ik er iets aan mis. En nog een groot voordeel: Er hoeft geen nieuw topic door de toch al zo gefrustreerde onanist te worden geopend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elja Posted January 30, 2016 Author Share Posted January 30, 2016 (edited) 1 minute ago, Moppersmurf said: Ik vermoed dat het beheer deze keuze heeft gemaakt om te voorkomen dat de argeloze nieuweling zich niet te pletter schrikt over het niveau van dit forum. Het topic had ook gewoon verwijderd kunnen worden maar men koos hier blijkbaar voor. Nou ja, alles beter dan dit soort zaken in de open lucht toch? Ik ben ook geen lid van de relkeet maar k geloof ook niet dat ik er iets aan mis. En nog een groot voordeel: Er hoeft geen nieuw topic door de toch al zo gefrustreerde onanist te worden geopend! Gezien je reactie is het blijkbaar nogal uit de hand gelopen in dat draadje ....... Goed, ik val ook niet over dat draadje, Naar meer naar het idee dat blijkbaar mijn reacties ook zomaar in de relkeet belanden. En dat mensen op mij reageren. En dat ik dan blijkbaar lid van de relkeet zou moeten worden, of accepteren dat ik er niet bij kan. En dat is een wat raar, wat minder prettig aanvoelende positie. Edited January 30, 2016 by elja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Niet uit de hand gelopen, maar de explicite uitleg in de openingspost zou een serieuze bezoeker wel eens af kunnen schrikken. Of nog erger meer van dat soort figuren aantrekken die voor de show dan ook een sishapen kopen om dr legaal bij te horen. Dan zie je binnen de kortste keren dat een lekker trekje of een goddelijke hijs nemen een heel andere betekenis krijgt. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elja Posted January 30, 2016 Author Share Posted January 30, 2016 (edited) @Moppersmurf Mijn reactie, die nu ergens in de relkeet staat, was ook zoiets als : Dat ik het vreemd vond dat TS er van uit ging dat elk onderwerp in voor elke situatie geschikt was. En voor zover ik de reacties van anderen heb gezien voordat het onzichtbaar werd, waren ze allemaal niet zo blij mee. En nu zijn we blijkbaar hier een deel van de discussie aan het overdoen omdat het niet zichtbaar is. (Edit: was geen verwijt naar jou Mopper, we doen het samen blijkbaar ) Edited January 30, 2016 by elja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickw57 Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 toegang vragen tot relkeet, verder discussieren, klaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 (edited) 3 minutes ago, elja said: En nu zijn we blijkbaar hier een deel van de discussie aan het overdoen omdat het niet zichtbaar is. Dan doe ik nu maar mn smurf op smurf Edited January 30, 2016 by Moppersmurf 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elja Posted January 30, 2016 Author Share Posted January 30, 2016 (edited) Ik wel echt helemaal maar dan echt helemaal GEEEEN toegang tot de rekeet En ik heb werkelijk geen idee waarom ik er niet over mag vallen dat mijn reacties in de relkeet terecht komen. Ik vind het niet zo´n drama tot nu toe. Misschien is de relkeet wel de beste oplossing voor een dergelijk draadje hoor. Alleen veroorzaakt toch vreemde discrepantie. Waarbij je je kunt afvragen of dat niet anders afgehandeld kan worden door het beheer. Waarom deze discussie vermijden??? Edited January 30, 2016 by elja 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts