Dex Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Hallo Dampers, Ik heb vorig jaar een complete review gedaan van het assortiment van blue dot vapors, maar daar was geloof ik niet heel veel animo voor. Onlangs heb ik een hele hoop nieuwe dampspullen ontvangen en voor ik reviews ga maken waar niemand op zit te wachten wil ik bij deze dus even peilen waar vraag naar is. Ik zou eventueel de volgende items kunnen reviewen. Hardware: - Volcano Lavabox (dna200 mod) - Aeronaut (unieke rebuildable dripper) - Geekvape Griffin (rebuildable tank) - Nixon V2 (rebuildable dripper) - Wotofo Serpent (rebuildable tank) - Joyetech Cubis (tank) Qua liquids: - Complete 63 Maui Lineup - Verschillende Adirondack Vapors liquids - Verschillende Cloud Alchemist liquids Ik hoor graag waar vraag naar is/of er überhaubt vraag naar is! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickw57 Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Ik zou zeggen, review ze allemaal. Maar dan een beetje om en om, of in combinatie et elkaar. 2(of 3) vliegen in 1 klap. Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Puur persoonlijk vind ik liquid reviews met meer dan drie regels tekst een beetje overkill. De rest van de smaakbeleving is toch persoonlijk. Van de hardware ken ik alleen de Aeronaut nog niet dus daar stem ik voor. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichTrip Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Graag!Ben erg benieuwd naar Adirondack!Hoemeer reviews,hoe meer keuze er voor ons is-ik zeg:doen;) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dex Posted February 3, 2016 Author Share Posted February 3, 2016 37 minutes ago, Rickw57 said: Ik zou zeggen, review ze allemaal. Maar dan een beetje om en om, of in combinatie et elkaar. 2(of 3) vliegen in 1 klap. Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk Goed idee, liquid met een tankje op een mod. Ga ik doen! 23 minutes ago, Bobby said: Puur persoonlijk vind ik liquid reviews met meer dan drie regels tekst een beetje overkill. De rest van de smaakbeleving is toch persoonlijk. Van de hardware ken ik alleen de Aeronaut nog niet dus daar stem ik voor. Waren inderdaad wel lappen tekst, had er ook enorm veel tijd in gestoken. Aeronaut review komt er aan! 22 minutes ago, RichTrip said: Graag!Ben erg benieuwd naar Adirondack!Hoemeer reviews,hoe meer keuze er voor ons is-ik zeg:doen;) Hoogste kwaliteit liquid die ik tot nu toe heb gehad, maar heeft er ook wel de prijs naar, zal cascade en placid reviewer. (mijn favorieten) Bedankt allemaal voor de feedback! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DianeV Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Placid. ..het zachte bloemetje erin heerlijk, benieuwd wat jij ervan vind :-) Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mantrax Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Griffin vs Serpent bvb een MTL-build op de Griffin proberen , omdat deze eigenlijk bestemd is voor direct lung hit en omgekeerd bij de Serpent 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dex Posted February 4, 2016 Author Share Posted February 4, 2016 17 hours ago, mantrax said: Griffin vs Serpent bvb een MTL-build op de Griffin proberen , omdat deze eigenlijk bestemd is voor direct lung hit en omgekeerd bij de Serpent Serpent heeft meer airflow dan de Griffin. Griffin is absoluut een fijne tank met goeie airflow, maar zelf de crius heeft meer airflow. Serpent is single coil maar heeft een "big ass" luchtgat. Maar goed idee! Zal een Griffin vs Serpent vs Crius vs billow v2 review gaan voorbereiden. (hint: billow v2 is de beste MtL flavour tank) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mantrax Posted February 4, 2016 Share Posted February 4, 2016 nice, zeer geïnteresseerd in de MTL vergelijking van Griffin vs Serpent vs Crius vs billow v2 de Crius wordt me morgen geleverd. de Serpent staat als hoogste op mijn lijstje om aan te kopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dex Posted February 4, 2016 Author Share Posted February 4, 2016 @Bobby Eerste review staat online: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzy Posted February 4, 2016 Share Posted February 4, 2016 Wotofo serpent +1 (heb deze net binnen, alles perfect maar flavour valt me tot nu toe tegen (icm alien clapton coil), ben benieuwd hoe deze jou gaat bevallen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Testastretta Posted February 4, 2016 Share Posted February 4, 2016 Spannend zou de mijne dan ook binnen zijn. Ligt pakketje klaar voor mij bij de post. we hebben tegelijk besteld weet ik nog. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demonaz Posted February 4, 2016 Share Posted February 4, 2016 ik zou vergelijkende reviews doen van je hardware... bv: Aeronaut VS Nixon V2 en Geekvape Griffin VS Wotofo Serpent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dex Posted February 5, 2016 Author Share Posted February 5, 2016 16 hours ago, Demonaz said: ik zou vergelijkende reviews doen van je hardware... bv: Aeronaut VS Nixon V2 en Geekvape Griffin VS Wotofo Serpent Zal een vergelijking met de Sapor en de Nixon v2 even toevoegen aan mijn review van de Aeronaut. Goeie tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts