Jump to content

Coffee Paradise - Inawera (Drank)

TheVapingRaven

Recommended Posts

Gemixed: 80/20 VG/PG 6mg nicotine, 5% smaakstof. E-liquid in deze review heeft 3 weken gerijpt.

Ik heb een paar koffie e-liquid geprobeerd. Veel waren geen succes in mijn ogen een paar waren wel lekker maar begonnen me nu een tijdje een beetje te vervellen. Coffee Paradise zit echter al een hele tijd in mijn top 5. Zo af en toe kan ik me er zelfs een paar dagen als ADV (All Day Vape) mee vermaken. Het is niet een kop koffie wat in e-liquid is gegoten. 

De basissmaak is een natuurlijk, droge koffiesmaak. In die koffiesmaak vallen echter heel veel ondertonen te ontdekken die dit concentraat verheven van "iets dat naar koffie smaakt" naar een "koffie speciaal gemaakt om te dampen". Ik proef iets van cacao, vanille, soms zelf iets van een kruidig en nootachtig tabak. De smaak is in mijn beleving zoet, maar het gaat niet richting een snoepsmaak. Het mondgevoel laat mij vermoeden dat er iets van een (slag)room smaak in verwerkt zit.

Ik vind vooral de nasmaak van dit aroma erg geslaagd. Deze is vrij intensief en blijft lekker lang nahangen in de mond. 

Als je opzoekt bent naar een koffiesmaak die niet snel verveeld is deze er echt ééntje om eens te proberen.

Als ik dit goedje damp zit ik in mijn hoofd met een zalig kop koffie op een terrasje van een restaurant, waar ik net van een heerlijk meergangen menu heb genoten, met een spectaculair chocolade toetje als afsluiting.

Prijs kwaliteit is wat mij betreft meer als perfect.

o.a te koop bij Inawera -> http://www.inaweraflavours.com/en/tabacco-e-flavours/67-aroma-coffee-paradise-ml10.html

p.s Getest in een Kayfun V4 op een mech mod met een 1.2 Ohm coil.

Edited by TheVapingRaven
  • Like 4

• 4 weeks later...