Jump to content

Videoreview innokin coolfire 4+

SCi

Recommended Posts

Ik vind je een hele fijne stem hebben om naar te luisteren, dus dat is al een pré, ben niet zo van die schreeuwerige `snelle jongens` revieuws. Maar persoonlijk vind ik het wel prettiger om te kijken naar iemand die in de camera kijkt en dan vertellend de damper toont en uitlegt. Het word voor mij eerlijk gezegd na een paar minuten saai om alleen naar je hand en de MOD te kijken. Dus dat wilde ik even meegeven als mijn feedback. 

• Like 3

Just now, Tjik said:

Binnen een halve minuut al best vaak 'euhm'

Haha, dat had ik nou ook.. :). Maar tegelijkertijd, ik denk dat het vooral komt doordat je het relatief spontaan deed?

Ik betrap me zelf ook op heel veel 'ehh' zeggen in een spontaan gesprek (bv op het werk). Dus ik wilde dat niet als opmerking maken. 

Het is moedig van je dat je zo'n videoreview doet. Wel ben ik het met @Avalon65 eens dat het afwisselender zou zijn als je zelf ook in beeld komt.. nu was het meer een hand die zwaait met een mod ;).

• Like 2

3 hours ago, MrSmiley said:

Zat je nou op de grond tijdens het filmen?

Yep :)

Heel weinig ruimte hier en wilde graag een niet al te drukke achtergrond ; vandaar :)

3 hours ago, Avalon65 said:

Ik vind je een hele fijne stem hebben om naar te luisteren, dus dat is al een pré, ben niet zo van die schreeuwerige `snelle jongens` revieuws. Maar persoonlijk vind ik het wel prettiger om te kijken naar iemand die in de camera kijkt en dan vertellend de damper toont en uitlegt. Het word voor mij eerlijk gezegd na een paar minuten saai om alleen naar je hand en de MOD te kijken. Dus dat wilde ik even meegeven als mijn feedback. 

Dank je voor je feedback.

Ik wil om privacyredenen vooralsnog niet herkenbaar op beeld i.c.m. vape materiaal maar ik snap je punt heel goed.

Met een rustige achtergrond en alleen maar hardware is het ook lastig om het aantrekkelijk te houden ;)

2 hours ago, MrSmiley said:

Haha, dat had ik nou ook.. :). Maar tegelijkertijd, ik denk dat het vooral komt doordat je het relatief spontaan deed?

Ik betrap me zelf ook op heel veel 'ehh' zeggen in een spontaan gesprek (bv op het werk). Dus ik wilde dat niet als opmerking maken. 

Het is moedig van je dat je zo'n videoreview doet. Wel ben ik het met @Avalon65 eens dat het afwisselender zou zijn als je zelf ook in beeld komt.. nu was het meer een hand die zwaait met een mod ;).

Het was inderdaad een heel spontaan geschoten filmpje ;)

Ergens heeft dat wel iets i.p.v. iets wat meer gescript is imho.

Als ik wat ruimte kan maken om een wat interessante achtergrond te hebben , er geen issues meer mee heb om zelf in beeld te komen en wat meer vertrouwd raak met het spul dan word het een wat 'strakker' geheel denk ik :)

Edited by SCi
  • Like 3

Allereerst natuurlijk stoer dat je dit überhaupt durft te doen.Vind dat je een érg fijne stem hebt:lekker rustig.Verder goed verwoord:duidelijke uitleg,normale taal,je eigen mening en tips goed aanwezig.In 't begin veel 'euhms',maar ikzelf zou niet uit m'n woorden komen in een filmpje,dus dat hoort er gewoon bij.

Mocht je hiermee verder gaan,dan ga ik je zéker volgen:tussen al die schreeuwerige dampfilmpjes met hardcore intro's vind ik dit een werkelijke verademing!

Nogmaals m'n complimenten:ik snap dat je niet meteen helemaal in beeld wil,maar iets meer afstand tussen camera en handen zou al voldoende zijn.

Ik zeg:ga zo door;)

groet,

RichTrip.

Edited by RichTrip
  • Like 4

Ik ga mee met Avalon, vind het goed wegkijken...houd persoonlijk ook niet veel met dat geschreeuw en geroep en veel poespas erbij waardoor je veel bezig bent met andere dingen..maar hier zit je rustig te kijken naar het apparaatje met met veel info icm een rustig nette stemmetje. Ok wel veel ehhm en uuh maar dat neem ik dan voor lief :) Keep up the good work, en als je je dan bedenkt dat het de eerste keer was..kon niet beter denk ik, vond het in ieder geval goed wegkijken en ook een mooi modje hoor..

• Like 3

PS zou enkel niet meteen als eerste 'China' aanbevelen:er zijn genoeg eersteklas Shops in Nederland te vinden,en je noemt natuurlijk ook de naam van een Origineel merk,en geen Clone/goedkopere versie-de weg naar China vinden velen uit zichzelf wel.

(ook handig als je in de toekomst verder wil met reviewen;)

Edited by RichTrip
  • Like 2

11 hours ago, RichTrip said:

PS zou enkel niet meteen als eerste 'China' aanbevelen:er zijn genoeg eersteklas Shops in Nederland te vinden,en je noemt natuurlijk ook de naam van een Origineel merk,en geen Clone/goedkopere versie-de weg naar China vinden velen uit zichzelf wel.

(ook handig als je in de toekomst verder wil met reviewen;)

Er zijn inderdaad genoeg winkels in NL maar zeker voor de keuze die ik gemaakt heb konden ze me geen van allen er aan helpen.

De plus versie is vooralsnog alleen als set te koop dus dan moet je wel in het buitenland gaan shoppen ( i.v.m. tankgrootte )

Misschien dat ik met langer zoeken bij een ander merk had kunnen uitkomen maar zelfs op dit moment zou ik geen échte vervanger

kunnen aanwijzen die in plaats van deze mod zou kunnen komen.

Uiteraard sta ik open voor ideetjes en nieuwe producten maar ik blijf wel kritisch , op die manier hoef ik iig niet met de review "meute" mee, :)

2 hours ago, SCi said:

Er zijn inderdaad genoeg winkels in NL maar zeker voor de keuze die ik gemaakt heb konden ze me geen van allen er aan helpen.

De plus versie is vooralsnog alleen als set te koop dus dan moet je wel in het buitenland gaan shoppen ( i.v.m. tankgrootte )

Misschien dat ik met langer zoeken bij een ander merk had kunnen uitkomen maar zelfs op dit moment zou ik geen échte vervanger

kunnen aanwijzen die in plaats van deze mod zou kunnen komen.

Uiteraard sta ik open voor ideetjes en nieuwe producten maar ik blijf wel kritisch , op die manier hoef ik iig niet met de review "meute" mee, :)

Nauurlijk,daar had ik niet bij nagedacht;ik ging ervan uit dat alles hier in nederland te koop is..my bad.

En idd.:ga aub niet met de meute mee-mede daarom vond ik 't juist zo'n verademing:doe je eigen (relaxte)ding,en je hebt alvast één volger;)

• Like 1