TheVapingRaven Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Gemengd 80/20 VG/PG, 6mg nicotine, 4% Aroma. Heeft een ongeveer 5 dagen gerijpt. WAUW. Nieuw concentraat van Inawera. Erg lekkere combinatie van ouderwetse harde bosvrucht snoepjes (die uit een blikje komen, kreeg ze altijd bij mijn oma, kan niet meer op de naam komen), met een goede tabaksnoot. Smaken zijn heel erg mooi in balans, niet te tabakig, niet te snoepig, niet te zoet, niet te zuur, niet te rokerig. Zo af en toe krijg ik een hint van een vleugje geparfumeerd talkpoeder. Ook lijkt er zo af en toe iets kruidigs (nootmuskaat?) in te ontdekken. Denk dat 4% net iets weinig is voor mij in een 80% VG. Volgende flesje ga ik mixen op 5%. Zoals ik al zei, WAUW. Ik vind hem echt heel, heel erg lekker. Dit is een iets duurdere van Inawera, maar de prijs kwaliteit is nog altijd in evenwicht. o.a Te koop bij -> http://www.inawera.com/eflavour-classic-for-pipe-black-cat-10-ml-p-2330.html p.s Het gaat om snoepjes die er een uitzagen als deze. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Die rode ken ik, die hadden een frambozensmaak. De donkere zullen waarschijnlijk naar bramen smaken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted February 29, 2016 Author Share Posted February 29, 2016 2 minutes ago, Karin Spaink said: Die rode ken ik, die hadden een frambozensmaak. De donkere zullen waarschijnlijk naar bramen smaken? Geloof het wel. Wat ik bij mijn oma kreeg waren drie soorten smaken. Geloof bramen, framboos en rode bessen als ik het goed heb. Heb de snoepjes al in geen jaren meer gehad, maar bij het proeven van deze liquid kreeg ik direct een flash-back. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Na een recente sample sessie met een aantal "dark tobacco's" er bij is dit er eentje die me nieuwsgierig maakt :) Al was met maar omdat er blijkbaar van alles in zit zonder overheersend te zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted February 29, 2016 Author Share Posted February 29, 2016 1 minute ago, SCi said: Na een recente sample sessie met een aantal "dark tobacco's" er bij is dit er eentje die me nieuwsgierig maakt :) Al was met maar omdat er blijkbaar van alles in zit zonder overheersend te zijn Smaak is natuurlijk subjectief. Maar ik vind alles erg mooi in evenwicht. Normaal vind ik fruit gemengd met tabak nooit zo'n vreselijk groot succes. Meestal overheerst de tabak of het fruit te veel. Bij deze heb ik minder dat idee. Fruit/Snoep smaak vind ik ook erg mooi passen bij de tabaksnoten die in aroma zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts