Jump to content

Iemand ervaring met "eisaromen.de"

TheVapingRaven

Recommended Posts

Was benieuwd of er mensen zijn geweest die de aroma's van http://www.eisaromen-shop.de/aromen-fluessig.html geprobeerd hebben?

In Duitsland een publiek geheim om goedkoop en erg veel aroma te scoren.

Ben van plan om me over niet al te lange tijd iets aan te schaffen om te proberen. Gaat om ULTRA geconcentreerde aroma's waarbij je volgens geruchten al aan 0.2% aroma genoeg hebt. Dan wordt een fles van 1 liter aroma wel heel erg veel, vooral omdat het een houdbaarheidsdatum heeft. Geschikt om een group buy te doen?

Edited by TheVapingRaven
  • Like 2

Dus, aroma voor ijs is exelent om mee te dampen?

Dan wordt diy wel érg goedkoop.

Zeg maar een 2,50 euro voor 100 ml?

Als er in ieder geval 10 belangstelling hebben voor dezelfde smaken.

Count me in voor de custard :)

Verzonden met mobiel, klein toetsenbord met assistentie van de woordverkreukelaar.

Just now, John Leeuwis said:

Dus, aroma voor ijs is exelent om mee te dampen?

Dan wordt diy wel érg goedkoop.

Zeg maar een 2,50 euro voor 100 ml?

Als er in ieder geval 10 belangstelling hebben voor dezelfde smaken.

Count me in voor de custard :)

Verzonden met mobiel, klein toetsenbord met assistentie van de woordverkreukelaar.

Zat zelf inderdaad ook  aan "custard" te denken en/of "apfelstruddel", als probeersel.

Vergeet niet de verzendkosten er bij te rekenen! Iemand moet het spul dan wel ontvangen en verdelen en verder struren

En anders komt er 7,50 bij voor de post en een paar dubbeltjes voor de flesjes. Weegt nog niet op tegen 'de normale' kosten van 10ml smaakjes.

Maar óf het net zo goed is.......??

1 minute ago, John Leeuwis said:

Maar óf het net zo goed is.......??

Vandaar mijn vraag of iemand ervaring heeft. Kan zijn dat ik de verkeerde Duitse fora bezoek, maar er wordt erg geheimzinnig gedaan over deze aroma's. Hoor alleen zo af en toe positieve geruchten (en eigenlijk geen negatieve). 

1 minute ago, John Leeuwis said:

Probeer eens een bestelling te plaatsen, dan worden het ineens heel andere bedragen.

Hmmm. En ik zie ook dat ze nu ook 50ml flesjes hebben (sommige smaken in ieder geval) kan me niet herinneren dat dat een paar maand geleden zo was.

€9.90 voor voor 50ml Bananen aroma is de gok misschien waard.

Nog altijd benieuwd naar ervaringen!!

• Like 1

14 minutes ago, Achjee said:

Ik volg deze even. Ben erg benieuwd naar je ervaring (mocht je inderdaad bestellen)

Ga proberen ergens extra geld te vinden (heb me vorige maand een beetje door mijn budget heen gekocht). Maar op de lange termijn is dit dan toch mogelijk weer een budget bewuste vondst. Ik zoek nog voor ongeveer 3/4 van mijn bunker base smaakstoffen.

Ik ga dan in ieder geval voor -> http://www.eisaromen-shop.de/apfelstrudel-aroma-935204.html

Erg benieuwd naar "Custard" en "Käsekuchen", maar dan komt toch het diacetyl verhaal om de hoek kijken. 

Edited by TheVapingRaven

12 minutes ago, SanSiro said:

Nee  :nee

Dan maar even het bericht geknipt en geplak waar ik de Facebookgroep- en YT-link vandaan heb (voor niet-Duitsbegrijpenden: google translate is ur friend) :

Dampfnewbie post op 11.02.2016 06:50:

Ich habe den Eisaromenshop mal angeschrieben und um eine Stellungnahme zu deren Produkten gebeten. Folgende Antwort habe ich bekommen:

Spoiler

Sehr geehrter Herr xxxxxx,

vielen Dank für Ihre Nachricht und das Interesse an unseren Produkten. Zur Zeit haben wir einen großen Zuspruch aus der Dampfer-Community. Grundsätzlich sind unsere flüssigen Aromen für das Dampfen geeignet. Zucker und Farbstoffe sind nicht enthalten. Die Trägerstoffe wie Propylenglykol, Glycerin, Ethanol, Triacetin o.ä. können Sie den Spezifikationsdaten der jeweiligen Artikelseite entnehmen. Hier sind auch Angaben zur Löslichkeit enthalten.

Selbstverständlich gibt es Datenblätter zu unseren Produkten. Die auf den Artikelseiten dargestellten Spezifikationsdaten sind stellen die Angaben der Datenblätter dar. Sodass Sie die Möglichkeit haben die Angaben direkt im Onlineshop einzusehen und zu prüfen.

Hinsichtlich der Anwendbarkeit können wir Ihnen eine Sammelbestellungsgruppe auf Facebook empfehlen. In dieser Gruppe tauschen sich verschiedene Dampfer hinsichtlich unserer Aromen aus. Wir möchten darauf hinweisen, dass wir ein Fachlieferant von Lebensmittelaromen sind und das Thema Dampfen relativ neu für uns ist. So dass die Community bei vielen Fragen leichter helfen könnte.
https://www.facebook.com/groups/52694259...3/?fref=ts

Des Weiteren haben wir gerade eine Information erhalten, dass ein Youtube-Video von der "Dampferküche" veröffentlicht wurde, in dem unsere Aromen vorgestellt und getestet werden. Eventuell ist dies auch für Sie interessant. Das Video finden Sie unter folgendem Link:
https://youtu.be/qv2grhvuxGk

Wir haben selber noch nicht die Gelegenheit gehabt, das Video im gesamten zu selbst anzuschauen. Denken jedoch, dass es ggfs. hilfreich sein könnte.

Bei weiteren Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen
Mark Asmus

--
EISAROMEN-SHOP.DE
Mouseball Media, Inh. Mark Asmus
Braaker Bogen 6-10
D-22145 Braak, Hamburg

Edited by Bobby
  • Like 2

Buitengewoon interessant !!! En een mogelijke route om eindelijk eens te ontsnappen aan aroma's die, zo lijkt het, steeds verder verdund aangeboden worden tegenwoordig. 

Wanneer hier voldoende interesse voor zou blijken, wil ik ook best overwegen om mijzelf op te werpen als verdeelpunt/distributiepunt. Ik woon in Duitsland (scheelt weer verzendkosten) en kom ook vaak genoeg in Nederland om van daaruit verder te verzenden. 

Ik zou er bijvoorbeeld 10ml. flesjes van kunnen maken. 

• Like 10

18 minutes ago, JaWa said:

Aroma's zijn helaas niet onbeperkt houdbaar...

Nee, maar ijs aroma's zullen wel gewoon verkrijgbaar zijn, dus zou de oplossing zijn voor de komende jaren. Ik sta wel open voor een ijsaroma doorvoer vanuit Duitsland:holy

20 minutes ago, JaWa said:

Aroma's zijn helaas niet onbeperkt houdbaar...

Thanks!

Niet over nagedacht.:bloos

Dan maar in 50 ml porties (die ene vrieslade die ik bijna heb losgepeuterd bij m'n vrouw, zal het waarschijnlijk bij blijven :grins)

2 hours ago, Bobby said:

Deze URL gebruikt  de zoekfunctie, waarvoor registratie nodig is.

Maar je kunt wel zonder registratie hier lezen:

Eisaromen zum Dampfen???

Eisaromen "Löschblatt-Test"

Guest Korfun

Erg benieuwd naar "Custard" en "Käsekuchen", maar dan komt toch het diacetyl verhaal om de hoek kijken

Heb ook interesse in Custard ,Omdat ik zelf geen custard flavour heb (gebruik T-juice Vape vamp- kokos caramel achtig).

Ik heb zelf alleen maar diacetyl flavours voor het karpervissen....Maar durf het niet aan om deze te gaan dampen.....

Dus 10ML of 20ML custard is graag welkom hier.... uiteraard tegen betaling.

2 minutes ago, Korfun said:

Erg benieuwd naar "Custard" en "Käsekuchen", maar dan komt toch het diacetyl verhaal om de hoek kijken

Heb ook interesse in Custard ,Omdat ik zelf geen custard flavour heb (gebruik T-juice Vape vamp- kokos caramel achtig).

Ik heb zelf alleen maar diacetyl flavours voor het karpervissen....Maar durf het niet aan om deze te gaan dampen.....

Dus 10ML of 20ML custard is graag welkom hier.... uiteraard tegen betaling.

Wellicht o.t., maar de Vanilla Custard v2 van Capella is in elk geval diacetyl-vrij.

Guest Korfun

Ben niet zo van de vanille.... meer cocos butter ....Maar bedank voor de tip binnenkort In Gilze even uitproberen die Vanila Custard van Capella.