SCi Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Ik ga later nog een volledige review doen van de isub S. Nu eerst een vergelijk van de 2 en m'n 1e indrukken van deze tanks. De isub G is ook los te koop maar word ook geleverd met de coolfire 4 plus. Hij is verkrijgbaar in zwart en grijs. De tank word geleverd met 2 kanthal coils op 0,5 ohm. Deze uitvoering ( de opvolger van de orginele isub tank ) word aan de onderkant gevuld. De isub S is los verkrijgbaar maar is ook als set te krijgen met de cortex mod. Voor zover bij mij bekend komt de S versie alleen in grijs. Er zijn 2 edities van deze tank ; * de clouds en flavour edition , welke met een 0,5 ohm kanthal en een 0,5 ohm clapton coil word geleverd * de temp. control edition , welke met 2 stuks van de 0,1 ohm ni200 coils komt. Deze versie word aan de bovenkant gevuld. De G heb ik al reeds enige tijd in gebruik ; ik heb ook al een review van de set gedaan. Ben er nog altijd heel erg happy mee omdat er lekker veel liquid in gaat en de coils zonder geknoei en gedoe zijn te vervangen. Toch was ik heel erg nieuwsgierig naar z'n nieuwere S broertje en toen ik die voor weinig kon kopen hapte ik toe. M'n 1e indrukken zijn positief ; dit is duidelijk een goeie doorontwikkeling van de G. Het top fill systeem is nog makkelijker dan het bottom fill systeem en de airflow control lijkt stukken degelijker te zijn. Meer over de S tank in m'n volledige review , die volgt nog :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts