Jump to content

Fotoreview: El Diablo Mephisto RDA kloon van Focalecig.com (SKU: 28459)


TheVapingRaven

Recommended Posts

Gekocht bij -> http://focalecig.com/Product/Mephisto-Style-Rebuildable-Dripping-AtomizerCopper-28459

 

De Abaddon en Mephisto zijn beide ontwerpen van El Diablo. Combi ziet er wel leuk uit in mijn nederige mening. 

 

mWeacnL.jpg

 

De verpakking:

 

Ya4Bs44.jpg

 

Wat zit er in de verpakking:

 

aBfFgTr.jpg

 

Inhoud zakje met extra's (ik heb de coils in het zakje niet gebruikt, kan niet vertellen welke weerstand ze hebben):

 

hHEmuuP.jpg

 

Paar details. De koperen airflow ring is gemaakt van koper dat gelakt is. De gravures zijn mooi afgewerkt een redelijk diep.

 

1ZhyNlA.jpg

 

UA2LDfe.jpg

 

Kleine bijzonderheid. Deze RDA heeft een delrin ring aan de onderkant die moet voorkomen dat de warmte niet doorgegeven wordt van de atty naar de mod.

 

MakZClL.jpg

 

Center pin is instelbaar mocht je dat nodig hebben. Maakt de RDA ook geschikt op hybride mods

 

EPDUkMx.jpg

 

De binnenkant van de top cap is afgerond

 

OdiJ3r3.jpg

 

Airflow is instelbaar van single coil met hele strakke trek.

 

33yUHuf.jpg

 

Tot, in mijn mening, veul te luchtig

 

MRZCoHk.jpg

 

Zou zomaar kunnen dat met het juiste instellen het ding ook redelijk goed te gebruiken is als MTL dripper. Ik hou het bij de single coil strakke luchttoevoer.

 

Nu het enige "probleem" wat ik heb de drip tip, Het is een mooi stukje plastic. Comfortable, genoeg uitgeboord om er makkelijk in te kunnen drippen. Ik krijg het ding alleen op geen manier van de top cap af. Trekken lukt niet, geloof ook niet dat het met schroefdraad werkt. Denk dan ook dat het de vaste drip tip voor deze RDA gaat worden. 

 

vJzGEq7.jpg

 

Het bouwdek. Traditioneel drie post ontwerp. Grote gaten waar een flinke diameter draad door kan. (vergeef me de vieze nagels)

 

jnIHs1U.jpg

 

Schroeven om de draden vast te zetten zijn GROOT. Schroefdraad werkt zoals het moet.

 

wTDNyqz.jpg

 

Je krijgt behoorlijk wat e-liquid weggewerkt:

 

tO1UwTF.jpg

 

Plastic ring aan de onderaknt kan er van af, zou alleen niet weten waarom iemand dat zou willen.

 

M3IydVy.jpg

 

Coilen was vandaag niet zo mijn ding, maar heb er toch iets ingekregen (Singel coil 8 wraps van 0.40 NiCHr komt op ongeveer 0.9 / 1 Ohm):

 

0GWNnzr.jpg

 

En doet het:

 

yOySJgp.jpg?1

 

 

Vreselijk aangenaam van smaak. De o-ringen houden alles goed op de juiste plek. Zoals ik hem gewickt en de luchttoevoer heb ingesteld een mooi soepele trek en goede dikke damp ontwikkeling. Maakt weinig geluid.

 

Voor de prijs een mooi dingetje. Ik heb hem een stuk goedkoper kunnen krijgen dan waar hij nu voor op de website staat.

 

Mocht je vragen hebben hoor ik ze graag.

Edited by TheVapingRaven
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...