hanskunstenaar Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Gemengd op 4% in 50%PG-50%VG op 9mg nicotine. Recensent-info: dampt sinds twee jaar, momenteel op Wismec Reulaux RX200 met Subtanks Mini, Lemo's 1 en 2, Uwell Crown, op SS-316 coils, standaard op 30 Watt met de temperatuur tussen 200-250 graden Celsius. Atmos Lab, Flavor West, Tasty Puff: limoensmaken Limoenvarianten heb ik in huis van de drie genoemde merken. Mijn zoon en schoondochter (beide 18 jaar) zijn er dol op. Net als zij proef ik dat de Lemon Grass van Atmos Lab en de Lemon Lime Kamikaze van Tasty Puff een toefje minder scherpte van de limoen doorgeven dan de Key Lime van Flavor West. Die laatste is de pittigste. Alle drie doen ze wat je van een goede limoensmaak mag verwachten: verfrissen en naar limoen smaken, zonder dat je het idee krijgt dat er een chemisch bad in je mond rondspoelt. Komende zomer zal ik deze drie smaken zonder twijfel af en toe op een dripper blijven druppelen en misschien vul ik er op een bloedhete dag zelfs wel een keer een tank mee als er witbier of thee wordt geserveerd, of juist als fruitige tegenhanger van een pittige espresso met een glas water erbij, maar ik zie mezelf dit niet uren achter elkaar dampen. Dat lijkt me eerder iets voor jongeren die de zuurstok en kauwgombal net zijn ontgroeid, en natuurlijk voor echte fruitfanaten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts