Jump to content

Help hele history is weg

Recommended Posts

hele history is weg. Is dit bij mij alleen? Voel me onthand onderwijl. Lijst ongelezen berichten is ook helemaal weg. Lijst met topics die ik gestart heb, enz, enz

Edited by elja

12 minutes ago, Steamboy said:

Ja, ook hier mist het een en ander........

Ga even naar "Read Status" en zet deze op  "everything" en je hebt alles weer terug :ja

Waar is die Read Status?

Overigens, als ik naar mijn profiel rechtsboven ga, en dan pal onder 'Contents' kies voor 'Profile'  en daarna rechts, op middelhoogte klik op 'See my activity' krijg ik gewoon 150 pagina's met links naar mijn bijdragen.

8 minutes ago, Marianna said:

Hey, wat geinig!  Ik heb in 2016 maar 1 bericht gepost, en in heel 2015 en een groot deel van 2014 helemaal geen berichten gepost.   

Valt best mee:

http://www.dampforum.nu/profile/204-marianna/content/ 

6 minutes ago, Karin Spaink said:

Overigens, als ik naar mijn profiel rechtsboven ga, en dan pal onder 'Contents' kies voor 'Profile'  en daarna rechts, op middelhoogte klik op 'See my activity' krijg ik gewoon 150 pagina's met links naar mijn bijdragen.

Dat lijkt bij mij niet te werken. Ik zie van mezelf enkel berichten uit 2013 en 2014.

IPS en updates, het is geen geweldig huwelijk blijkbaar..

49 minutes ago, Steamboy said:

Ja, ook hier mist het een en ander........

Ga even naar "Read Status" en zet deze op  "everything" en je hebt alles weer terug :ja

Waar vind ik "read status"?

7 minutes ago, jpy said:

Misschien is de forum software intelligent geworden en laat ie alleen nog nutigge posts zien?

Nah, denk het niet, want dan zou de bovenstaande post er ook niet op staan...  smiley_up.gif

:zoef

patat.gif

• Like 3

Guest Maria
1 hour ago, Marianna said:

Als ik nu op de link van Karin klik, krijg ik toch te zien dat ik in heel 2015 geen enkel bericht heb gepost.    :weetnie

Ik zie heel wat 2015 posts van je :mmm