Jump to content

Mount Baker Vapor Blue Ice

Guest abcd

Recommended Posts

Mount Baker Vapor Blue Ice

Ik heb deze juice gemaakt met 8mg nicotine, 50/50 vg/pg, 5% wodka en 15% aroma.

Ik heb de juice diverse malen gevaped tijdens en na het steepen, en ik ben van mening dat deze na een half uurtje ultra soon en een dagje rusten al prima gevaped kan worden.

Smaak;

De smaak komt met 50/50 net voldoende door en de verhouding zit voor mij net onder het punt van irritatie door de pg.

Ik proef tijdens het vapen 3 smaken nm. die van bes, mint, en drop.

Het ene moment proeft het als een mint met een vleugje bes, het ander moment als een dropkrijtje met wat meer mint, en het moment erop proef het naar een winegum met aan de andere zijde drop met een vleugje mint.

Direct na de vape blijft er een smaak hangen van een net geeten dropje, met een beetje mint op het puntje van je tong en lippen.

Deze flavour zou voor mij een adv kunnen zijn, zeker omdat ik de smaak elke keer anders beleef.

Mijn volgende brouwsel zal 60/40 vg/pg gaan worden, mochten er smaak verschillen optreden dan zal ik dit hier laten weten.

Heb je iets aan mijn review post dan een comment hieronder, kun je er niets zinnigs over zeggen maar kun je mijn review wel waarderen? Then please hit the like button. :ja