Guest Lien Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 Hoi allemaal, Ik heb gisteren de Zensation Angel gekocht en ik moet zeggen dat ik dit de fijnste clearomizer vind die ik tot nu toe heb gehad. Ik vind dat ding gigantisch prettig dampen, de wick van de coil zit in een soort buisje met gaatjes erin, die kan ik dus niet zien, ik kan jullie ook niet zeggen hoe het werkt, alleen dat het werkt en wat ik heel prettig vind is dat ik niet hoef te draaien om de wick vochtig te houden en geen lekkage vanaf de bovenkant want ik met de justfog wel eens heb. Het verwisselbare mondstukje is op zich prettig, komt dichterbij een sigaret omdat die zacht is, het wordt een filter genoemd wat ik dan weer niet begrijp want er hoeft toch niks gefilterd te worden. Nadeel van het verwisselbare mondstukje vind ik dat je het niet af kunt wassen en de buitenkant bladdert al na een halve dag af. Ik heb hierover gemaild omdat ik het jammer vond dat een mondstuk van 1 van mijn andere clearomizers er niet op past. In antwoord op mijn mail is me verteld dat er vanaf volgende week aluminium mondstukjes te verkrijgen zijn. Ik ben benieuwd hoe die zijn want die wil ik dan echt wel. Ik zocht op de site reviews over deze clearomizer maar kon die niet vinden? Daarom nu dit maar hier zelf geplaatst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparkle Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 @Lien Goed om te horen dat hij zo goed bevalt. Benieuwd of de aluminium mondstukjes snel te krijgen zijn. Veel dampplezier op jouw Zensation Angel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts